Crimson Dragon - opis gry
Strzelanina na szynach tworzona przez studio Grounding Inc. w formie wyłączności na Xboksa One. Gra początkowo nosiła nazwę Project Draco i miała pojawić się na Xboksie 360, jednak w trakcie dewelopingu zdecydowano się na zmiany.
Nad projektem pieczę sprawuje Yukio Futatsugi, który odpowiadał za kultową, pierwszą część serii Panzer Dragoon. Przy kontakcie z Crimson Dragon od razu doskonale wyczuwa się wpływ zasłużonego dewelopera. Grę charakteryzuje staroszkolny, arcade’owy klimat. Ponownie do czynienia ze strzelaniną na szynach – ale wymaga dużej precyzji i refleksu.
Gra stworzona została z myślą o możliwościach Kinecta. Prawym ramieniem zaznaczamy wrogów na ekranie (system naprowadzania rozpoznaje cel), a później szybkim wymachem puszczamy salwę śmiercionośnych rakiet. Lewa ręka zawiaduje szybkostrzelnym działkiem – by otworzyć ogień należy trzymać wyciągniętą przed siebie dłoń. W tym przypadku podczas strzelania trzeba cały czas utrzymywać adwersarza na muszce. W miarę niszczenia kolejnych grup nieprzyjaciół (często są to całe ławice małych, uskrzydlonych potworków) będziemy ładować współczynnik odpowiedzialny za atak specjalny. Ten manewr odpalany jest poprzez podniesienie obu ramion do góry i energiczne skierowanie ich przed siebie.
Możemy zmieniać położenie smoka przynajmniej w wyznaczonym przez deweloperów kadrze. Zwody na osi poziomej lub pionowej inicjowane są poprzez delikatne wychylenie tułowia na boki, do tyłu lub przodu. Takie uniki są konieczne, gdy nadlatuje w naszym kierunku salwa pocisków, wystrzelonych przez oponentów. Na tytuł składa się ponad 20 ślicznych poziomów (obszar morski, wulkaniczny, dżungla itd.), a design gadzich wrogów należy do pierwszej ligi w strzelaninach.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych