Crush

Crush

7,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Zoe Mode
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
25.05.2007
Europa:
25.05.2007
Producent:
Zoe Mode
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
25.05.2007
Europa:
25.05.2007

Crush - opis gry

Crush to gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana przez studio Zoë Mode i wydana przez Segę. Tytuł ukazał się na PlayStation Portable. Produkcja inspirowała się pracami Tima Burtona i M.C. Eschera.

Główny bohaterem gry jest niejaki Danny Roman, który zmaga się z bezsennością spowodowaną codziennym dresem i rozmaitymi stłumionymi wspomnieniami. Trafia on w końcu do ośrodka prowadzonego przez szalonego naukowca Dr. Reubensa, który postanawia przetestować na nim swój wynalazek zwany Cognitive Regression Utilizing pSychiatric Heuristics (w skrócie C.R.U.S.H.). Jest to urządzenie, które pozwala wejść Danny’emu w stan hipnozy i zmierzyć się z fobiami. W tym też momencie do akcji wkraczamy my.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra składa się z oddzielnych poziomów, a każdy poziom to jakiś wycinek świadomości głównego bohatera. Zadanie polega na zebraniu kolorowych kulek. Każdy kolor to inna liczba punktów, jaka ląduje na naszym koncie, a my musimy zebrać ich tyle, abyśmy mogli skorzystać z portalu przenoszące nas do następnego wyzwania. Danny standardowo dysponuje takimi umiejętnościami jak skok czy kucanie, które pozwalają mu pokonać prostsze przeszkody, jednak najważniejszym gameplayowym mykiem jest tak zwany “crush”. W skrócie: pozwala on zmienić perspektywę z dwuwymiarowej na trójwymiarową, kiedy zmagania śledzimy z lotu ptaka. Dla przykładu: jeśli droga się kończy i blokuje nam ją wysoka przeszkoda, możemy zmienić perspektywę na trójwymiarową. Wówczas, patrząc na planszę z góry, nic nam nie będzie blokowało przejścia i będziemy mogli bez problemu ją pokonać po prostu po niej przechodząc.

Oprócz tego po planszach kręcą się również przeciwnicy, np. wielkie karaluchy. Danny nie może z nimi walczyć, dlatego należy szukać innych metod pozwalających się z nimi uporać.

W grze znaleźć też można opcjonalne znajdźki. Są to kawałki układanki, które odblokowują bonusową zawartość (jak concept arty), oraz trofea odblokowując nowe, trudniejsze wyzwania.

Wideo - Crush

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper