DK: King of Swing - opis gry
DK: King of Swing to gra zręcznościowa wyprodukowana przez japońskie studio Paon i wydana przez Nintendo na Game Boy Advance. Tytuł był duchowym spadkobiercą Clu Clu Land, innej produkcji Nintendo, która ukazała się na NES-ie w pierwszej połowie lat 80.
W grze główne role odgrywają Donkey Kong, inne znajome małpiszony oraz czarny charakter King K. Rool, który dzień przed zawodami Jungle Jam (mającymi wyłonić bohatera dżungli) kradnie wszystkie medale. Co w tej sytuacji może zrobić DK? Oczywiście spróbować odzyskać je wszystkie (24 sztuki) i pognębić K.Roola.
DK: King of Swing nie ma za wiele wspólnego z wcześniejszymi odsłonami przygód Donkey Konga. Rzecz polega na poruszaniu się przy użyciu drągów znajdujących się w różnych miejscach na planszy. Do sterowania wykorzystujemy przede wszystkim dwa przyciski - L i R. Jeden pozwala poruszać się w lewo, drugi w prawo. Chwyciwszy wspomniany drąg nasz podopieczny zaczyna się obracać, co pozwala chwycić inne znajdujące się w zasięgu rąk obiekty. Można też wcisnąć L i R jednocześnie, dzięki czemu będziemy mogli wykonać skok.
Gra posiada kilka wariantów zabawy dostępnych w singlu lub multiplayerze (cztery osoby mogą grać posiadając jeden cart). Pierwszy to Climbing Race, który jest wspinaczkowym wyścigiem z udziałem czterech zawodników (wygrywa ten, kto pierwszy dotrze na sam szczyt), dalej jest Obstacle Race, także wyścig acz z przeszkodami, Attack Battle, w którym musimy zdobywać punkty atakując oponentów, Barrel Blast, rozbijanie beczek, oraz Color Capture. W tym ostatnim należy zdobyć jak najwięcej ‘terytorium’ naznaczając je przypisanym naszej postaci kolorem.
Gra posiada nieco bonusów. Wraz z kolejnymi odbitymi medalami zyskujemy dostęp do np. nowych plansz i grywalnych postaci. Tych jest w sumie osiem, wśród nich nawet rybka Bubbles z Clu Clu Land.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych