DNA: Dark Native Apostle - opis gry
DNA: Dark Native Apostle to gra action-adventure wyprodukowana przez japońską firmę Hudson Soft i wydana w Europie przez Virgin Interactive. Tytuł ukazał się w 2002 roku tylko na konsoli PlayStation 2.
Akcja rozgrywa się w dalszej przyszłości. Ludzkość nauczyła się dowolnie manipulować swoim kodem genetycznym, co w końcu otworzyło drogę do stworzenia idealnej istoty ludzkiej. Głównym bohaterem gry jest ‘obiekt’ genetycznych eksperymentów, do którego ciała wszczepiono nanomaszyny, dzięki czemu zyskał on zdolności wykraczają poza to, co potrafią zwykli śmiertelnicy. Pewnego dnia wybudza się on ze śpiączki w laboratorium tajnej organizacji zwanej Stray Sheep. Z racji tego, że doskwiera mu amnezja, musi on odkryć prawdę o swojej tożsamości i eksperymencie, którego był częścią.
Podczas rozgrywki kamera umieszczona jest nad głową naszego podopiecznego. Posiada on zwłaszcza dwie unikalne zdolności zasługujące na wspomnienie - potrafi produkować na poczekaniu śmiercionośne bomby (podobnie jak Bomberman, inna postać z katalogu Hudson Soft) oraz podłączać specjalne wtyczki, dzięki którym uzyskuje dostęp do nowych zdolności i informacji. Patent wprowadza do gameplayu pewne elementy RPG - dzięki wtyczkom można zwiększyć obszar działania bomb, skrócić czas do ich eksplozji, zwiększyć szybkość, wysokość skoku czy po prostu siłę ataków. Gra daje także możliwość tworzenia nowych rodzajów bomb.
Na przejście czeka siedem poziomów. Jest to między innymi laboratorium, kanały i wieża kontrolna. Co ciekawe, plansze nie są całkowicie liniowe, tj. nie wymagają po prostu przejścia z punktu A do B i wyeliminowania wszystkiego, co stanie nam na drodze. Tu i ówdzie natrafimy też na proste łamigłówki oraz sekcje zręcznościowe.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych