Darkest Dungeon: The Color Of Madness - opis gry
Darkest Dungeon: The Color Of Madness to RPG wykorzystujące koncepcję "Rogue-like" wyprodukowane i wydane przez Red Hook Studios 19 czerwca 2018 na komputery osobiste (Macintosh, Linux, Windows), 4 września 2018 roku na Xbox One, 11 października 2018 na Nintendo Switch i iPada oraz 15 listopada 2018 roku na PlayStation Vita oraz PlayStation 4.
Produkcja jest niesamodzielnym rozszerzeniem do wydanego w 2016 roku w pełnej wersji Darkest Dungeon, które to nie zmienia ogólnych założeń produkcji, a jedynie rozbudowuje je o nowe elementy. Jest to zatem RPG z cechami "rogue-like", gdzie gracz zarządza grupą losowo generowanych postaci z określonymi statystykami oraz umiejętnościami, a następnie wysyła grupy po 4 postacie w podróż celem odkrywania lokacji, walki z potwornościami czy zarabianiu. W ramach dodatku deweloper zdecydował się na uzupełnienie gry o następujące elementami z którymi można zapoznać się jedynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza:
- Drobiazgi do kupienia u Jubilera za niespotykaną wcześniej walutę - kosmiczne odłamki;
- Nację składającą się z Millera oraz jego współpracowników, tutaj pod wpływem pewnych sił;
- Kolejny cechy dla bohaterów oraz bardziej rozbudowany Curios;
- Nowe elementy dla Hamlet;
- Trzech nowych krytycznych przeciwników;
- Kolejne elementy ścieżki dźwiękowej autorstwa Stuarta Chatwooda;
Największym dodatkiem jest jednak nowy rejon - The Farmstead - oraz związana z nim historia, gdzie w drodze do miejsca katastrofy "Comet" pewna grupa poszukiwaczy mierzy się z potwornościami.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych