Dead Cells: The Queen and the Sea - opis gry
Dead Cells: The Queen and the Sea to gra akcji rogue-like z elementami metroidvanii, za wyprodukowanie i wydanie której odpowiadał Motion Twin (we współpracy z Evil Empire). Tytuł wydano na Windowsa, Linuksa, Macintosha, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch.
Produkcja jest przedstawicielem "roguevanii", która to stanowi połączenie metroidvanii oraz rougelike'a - środowisko jest zatem generowane losowe, a przyczynkiem do tego jest śmierć bohatera. Ta nie tyle nie jest końcem, co jest okazją do budowania doświadczenia, które to jest przydatne ze względu na poziom trudności. Powoduje ona jednak, że zdobyte w danej mapie komórki zostają utracone, bo te mogą być użyte jedynie w trakcie poziomów przestankowych. Z tytułem można zapoznać się jedynie w pojedynkę.
W ramach fabuły opowiedziana została historia pewnego więźnia, który został stracony - jego pozostałości zostają zainfekowane przez nieznaną substancję i przywrócone do życia. Wtedy to wraz z nową głową wyruszają w długą podróż celem odkrycia, co tak naprawdę miało miejsce - rozłożenie poziomów sprawia, że jest kilka dróg do końca. W ramach tego pakietu twórcy przewidują biomy trzeciego poziomu dając, poza nowym wyposażeniem (stroje, broń), także kolejne zakończenie historii przedstawionej w Dead Cells.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych