Dead or Alive Ultimate - opis gry
Dead or Alive Ultimate to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Team Ninja i wydana przez Tecmo tylko na Xboxa. Produkcja była de facto składanką zawierającą dwie pierwsze (zmodyfikowane) części serii Dead or Alive.
Dead or Alive Ultimate to w rzeczywistości składanka zawierające dwie pierwsze odsłony serii Dead or Alive (Ultimate zostało wydane już po premierze części trzeciej). Obie doczekały się pewnych zmian. W przypadku pierwowzoru grafika wyświetlana jest w wyższej rozdzielczości, a ponadto developerzy dorzucili też funkcje sieciowe. Wersja ta bazuje jednak na wersji z Segi Saturn, dlatego pozbawiona jest ona dodatków, które pojawiły się w edycji wydanej później na sprzęcie Sony (konkretnie dwóch postaci i niektórych kostiumów).
Bardziej gruntownych doczekała się druga część Dead or Alive. Oprócz grafiki (i nowego openingu) wprowadzono też kilka mniejszych i większych zmian do systemu walki. Nowością jest podniesienie poprzeczki jeśli chodzi o wykonywanie przechwytów. W wersji Ultimate nie jest to już tak proste jak poprzednio, bowiem inaczej (tzn. inną kombinacją przycisków) przechwytuje się teraz ciosy rękami, i inaczej przechwytuje się kopniaki. Poza tym dodano nowe rzuty, które można wykonywać przy takich elementach otoczenia jak schody czy zbocza, a także ułatwiono przemieszczanie się po trójwymiarowych arenach.
Jeśli zaś chodzi o zawartość, to do znanego rostera dorzucono znaną z ‘trójki’ Hitomi (choć nie jest ona dostępna w trybie fabularnym), nowe kostiumy (tyczy się to zwłaszcza zawodniczek) oraz opcję grania przez sieć. W wirtualnych lobby mogło przebywać maksymalnie osiem osób. Twórcy tłumaczyli, że ich zamiarem było oddać klimat panujący w salonach z automatami.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych