Death end re;Quest 2

Death end re;Quest 2

7,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC -
PS4 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
13.02.2020
Europa:
28.08.2020
Producent:
Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
13.02.2020
Europa:
28.08.2020

Death end re;Quest 2 - opis gry

Death end re;Quest 2 to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Compile Heart. Tytuł ukazał się na konsoli PlayStation 4 i PC.

Główną bohaterką gry jest Mai Touyama, “ojcobójczyni”, która przybywa do miasta Liz Shoala w poszukiwaniu swojej zaginionej młodszej siostry Sanae. Dziewczyna postanawia zatrzymać się w podejrzanej bursie zwanej Wardsworth, by tam znaleźć ślady mające naprowadzić ją na właściwy trop. Okazuje się jednak, że nie tylko nikt niczego nie wie, ale w ogóle wszyscy sprawiają wrażenie, jakby nie wiedzieli kim jest Sanae. Mai musi więc kontynuować śledztwo, które jest o tyle trudniejsze, gdyż w Liz Shoala dzieje się dużo dziwnych rzeczy: miasto zamiera po zmroku, w niewyjaśnionych okolicznościach giną dziewczyny, a nad wszystkim czuwa niejaki Barbos.  

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas rozgrywki naszym zadaniem jest prowadzenie wspomnianego śledztwa, co wymaga planowania działań trochę jak w serii Persona. Pora dnia ma tu bowiem istotne znaczenie. Za dnia mamy możliwość konwersowania z mieszkańcami miasta, tymczasem w nocy na ulice wylegają potwory, odwiedzamy dungeony itd. 

System walki jest turowy. W starciach po naszej stronie biorą udział trzy postacie, które na początku swojej kolejki mogą się poruszać po polu bitwy. Ustawienie ma tu rzecz jasna istotne znaczenie, pozwalając nam np. unikać ataków obszarowych. Rozgrywkę urozmaicają także inne rozwiązania jak Triact System, który pozwala nam wybrać trzy czynności podczas tury, czy Super Knockback System, dzięki któremu jesteśmy w stanie uderzyć przeciwnika tak mocno, że ten pofrunie i -- przy pewnej dozie szczęścia -- obije pozostałych rywali, co zwiększy zadane obrażenia.

Na uwagę zasługuje również Glitch Mode. Jest to specjalny stan, w który mogą wejść postacie po nabiciu specjalnego wskaźnika. Ten rośnie, gdy podopieczne otrzymują obrażenia lub mają styczność z klątwami. 

Co warto dodać, autorem scenariusza Death end re;Quest 2 jest Makoto Kedouin, który wcześniej pracował m.in. przy różnych odsłonach serii Corpse Party. 

Wideo - Death end re;Quest 2

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper