Deathtrap Dungeon Trilogy

Deathtrap Dungeon Trilogy

5,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nomad Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
29.11.2019
Europa:
29.11.2019
Polska:
29.11.2019
Producent:
Nomad Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
29.11.2019
Europa:
29.11.2019
Polska:
29.11.2019

Deathtrap Dungeon Trilogy - opis gry

Deathtrap Dungeon Trilogy to gra RPG wyprodukowana i wydana przez brytyjskie studio Nomad Games. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Powstał on na podstawie tekstowych gier fabularnych autorstwa Iana Livingstone’a.

Fabuła - Deathtrap Dungeon Trilogy

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja studia Nomad Games to adaptacja trzech tekstowych gier fabularnych Iana Livingstone’a. Pierwsza część ukazała się w 1984 roku. Założenia są tu proste. Wcielamy się w śmiałka, który wyrusza do najeżonych niebezpieczeństwami lochów. W pierwszej części próbujemy pokonać dungeon zaprojektowany przez szalonego barona Sukumvita, w drugiej, czyli Trial of Champions, Sukumvit ponownie rzuca nam rękawicę, z kolei w trzeciej, noszącej tytuł Armies of Death, stajemy do walki z demonem Agglaxem, który gromadzi armie nieumarłych.

Rozgrywka - Deathtrap Dungeon Trilogy

Pod względem rozgrywki Deathtrap Dungeon to gra RPG w konwencji dungeon crawlera z pewnymi elementami charakterystycznymi dla karcianek i tradycyjnych gier fabularnych. Zabawę rozpoczynamy od wyboru postaci i ustalenia jej parametrów. Podczas samego przemierzania lochu wydarzenia obserwujemy z perspektywy lotu ptaka. Z problemami, z jakimi się stykamy, zwykle radzimy sobie na dwa sposoby: albo poprzez wybór tej czy innej odpowiedzi, albo rzucając kośćmi, co dzieje się, gdy trafiamy na potwora lub pułapkę. Wraz z postępami gromadzimy punkty doświadczenia pozwalające rozwijać potencjał podopiecznego/podopiecznej. Co warto dodać, dotyczy to również aspektu losowości - posiadanie niektórych skillów zwiększa szansę na to, że rzut okaże się dla nas pomyślny, np., że zadamy obrażenia lub wyrwiemy się z pułapki bez szwanku.

Jak przystało na grę RPG, Deathtrap Dungeon posiada nieliniową strukturę. Nasze decyzje wpływają na bieg narracji, a w konsekwencji też na zakończenie. 

Wideo - Deathtrap Dungeon Trilogy

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper