Destiny of Spirits - opis gry
Destiny of Spirits to strategiczna gra z elementami RPG, której motywem przewodnim jest gromadzenie i wystawianie do walk różniących się umiejętnościami demonów. Tytuł powstał z myślą o PS Vita, a za jego produkcję odpowiada firma Q Entertainment.
Fabuła w Destiny of Spirits posiada charakter pretekstowy. Akcja rozgrywa się w krainie, która ulega powolnemu zniszczeniu, ponieważ odbijają się na niej wszystkie grzechy popełniane przez ludzkość. My, jako władcy tej krainy, mamy za zadanie przeciwstawić się niebezpieczeństwu, wzywając do pomocy nieliczne czyste istoty, z pomocą których da się odwrócić bieg spraw.
Produkcja Q Entertainment/Sony Computer Entertainment została udostępniona w modelu F2P, to znaczy, że można ją było pobrać za darmo, ale zawierała też system mikrotransakcji, który za prawdziwe pieniądze pozwalał nam przyspieszyć progres. Najważniejszym elementem rozgrywki jest pozyskiwanie nowych duchów, czyli wspomnianych istot, które pomagają nam w walce z wrażymi siłami. To, jakich pomocników otrzymamy, zależy od miejsca, w którym aktualnie przebywamy (my, czyli gracz, nie postać w grze). Duchy inspirowane są lokalnymi mitami, legendami i wierzeniami. Podobnie jak w Shin Megami Tensei można dokonywać fuzji duchów, by uzyskać potężniejszych podopiecznych.
System walki jest turowy. Pożądane czynności możemy wybierać sami lub może to za nas zrobić konsola. Umiejętności każdego ducha/pomocnika bazują na jednym z kilku żywiołów. Schemat rozgrywki polega na stoczeniu pewnej liczby walk, a następnie przeniesieniu się do nowej lokacji i stoczeniu tam kolejnych bitew.
Gra robi użytek z funkcji sieciowych konsoli, pozwalając nam wymienić się duchami z graczami z całego świata.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych