Destruction Derby Arenas - opis gry
Destruction Derby Arenas to gra wyścigowa wyprodukowana przez ekipę Studio 33 i wydana w Europie przez Sony Computer Entertainment na PlayStation 2. Tytuł stanowił czwartą część serii Destruction Derby, która lata świetności przeżywała w czasach pierwszej konsoli Sony.
Czwarta odsłona Destruction Derby nadal stawia na rozwałkę, choć ekipa ze Studio 33 wiele akcentów rozłożyła inaczej. Głównym trybem zabawy jest Wreckin’ Racing, czyli tutejsze mistrzostwa. Zawody składają się z kilku eventów, którymi są zwykłe wyścigi, zadyma na arenach i połączenie tych dwóch konkurencji.
Twórcy przygotowali blisko dwadzieścia torów i aren. Zawody odbywają się w różnych ciekawych miejscówkach, np. na lotnisku, gdzie przeszkadzają nam lądujące samoloty, albo w środku tętniącego życiem miasta. I tam, i w innych przypadkach musimy zważać nie tylko na innych rywali, ale także na rozmaite elementy otoczenia. Wraz z postępami możemy odblokowywać kolejne samochody (te można dodatkowo kustomizować) oraz trasy, ponieważ nie wszystko jest dostępne do naszej dyspozycji na starcie.
Pozostały warianty rozgrywki są dość standardowe. Mamy tu więc między innymi szybki wyścig, jazdę na czas i multiplayer. Na uwagę zasługuje ten ostatni, zwłaszcza za sprawą trybu sieciowego. Grać może w nim aż dwadzieścia osób jednocześnie. Funkcje sieciowe miały też inne zastosowanie - Destruction Derby Arenas to bowiem jedna z pierwszych spatchowanych gier na konsole Sony.
Gra nie była oceniana zbyt dobrze w momencie premiery. Zarówno gracze, jak i recenzenci jednomyślnie uznali, iż Arenas nie dorasta do poziomu prezentowanego przez serię na pierwszym PlayStation. Krytykowano brak realizmu (słabo odwzorowaną fizykę i kreskówkowy styl graficzny) oraz brak możliwości przerwania wyścigu i nieczytelny interfejs w trybach sieciowych.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych