Devil's Deception

Devil's Deception

6,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Inna,   Strategiczna
Premiery
Świat:
07.1996
Europa:
1997
Producent:
Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Inna,   Strategiczna
Premiery
Świat:
07.1996
Europa:
1997

Devil's Deception - opis gry

Devil’s Deception to gra strategiczna z elementami RPG, w której zadanie gracza polega na zastawianiu pułapek na intruzów w zarządzanym przezeń zamku. Tytuł ukazał się na PlayStation za sprawą Tecmo i był pierwszą odsłoną serii Deception.

W grze wcielamy się w księcia, którego sielankowy żywot przerywa zdrada brata. Niesprawiedliwa śmierć wywołuje w nim gniew, a przez to uniemożliwia duszy udanie się na wieczny odpoczynek. By dokonać zemsty, wyciąga on rękę do diabła, a ten ulega prośbie. Książę zostaje przywrócony do życia, jednak pod jednym warunkiem - musi zdobywać ludzkie dusze.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nasz podopieczny otrzymuje w tym celu przeklęty zamek, który odwiedzają poszukiwacze skarbów, strudzeni podróżnicy i różne inne osoby. Akcję śledzimy z perspektywy pierwszej osoby, a zadanie polega -- jak już zostało napisane -- na zestawianiu pułapek, do czego potrzeba punktów magii. Diabeł domaga się dusz, jednak książę wcale nie musi zabijać każdego, kto przekroczy próg zamczyska. Wśród gości pojawiają się zarówno ludzie o niecnych zamiarach, jak i kompletnie niewinni, np. rodzice poszukujący lekarstwa dla swojego dziecka. Ze złapanym nieszczęśnikiem możemy postąpić na trzy sposoby - zabić go, uwolnić lub pożreć jego duszę. To ostatnie pozwala zwiększać parametry głównego bohatera, zabijanie z kolei dostarcza wspomnianych punktów.

Ciała zabitych są nam potrzebne także do innych rzeczy. Mogą one zostawiać pieniądze, które da się przeznaczyć na rozbudowę zamczyska, lub istnieje też możliwość by z ich części tworzyć potwory broniące nas przed intruzami. W grze, ogólnie rzecz biorąc, zaimplementowano system oceniający na bieżąco naszą moralność, dzięki czemu narracja rozwija się w różnych kierunkach.

Wideo - Devil's Deception

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper