Dig Dug II: Trouble in Paradise - opis gry
Dig Dug II: Trouble in Paradise to gra zręcznościowa wyprodukowana przez Namco i wydana przez Bandai najpierw na automatach, a następnie na konsoli Nintendo Entertainment System (była to jedyna wersja na sprzęty domowe do czasu wyjścia składanek z klasykami Namco). Druga odsłona Dig Duga znacząco różniła się pod względem rozgrywki od popularnego pierwowzoru.
W sequelu ponownie wcielamy się w tytułowego bohatera, który po zmaganiach w części pierwszej postanowił udać się na zasłużone wakacje. Niestety, wkrótce okazuje się, że potwory opanowały też tropikalne wyspy, na których Dig Dug postanowił zregenerować siły. W tej sytuacji nie ma innego wyjścia jak tylko rzucić im rękawice.
Dig Dug 2 znacząco różni się od pierwszej części. Teraz nie kopie on podziemnych tuneli, ale biega po tropikalnych wyspach. Zmagania obserwujemy z kamery zawieszonej nad miejscem akcji. Na każdym poziomie chodzi o to samo: wyeliminować wszystkie przeszkadzajkami. Potworów są dwa rodzaje (i tak jak ostatnio są to Pookas i Fygars), a nasz podopieczny przegrywa jeśli wejdzie z nimi w kontakt.
Do dyspozycji są dwie bronie. Pierwszy to specjalna pompka, którą możemy napompować przeciwnika doprowadzając do jego wyeliminowania. Druga to młot pneumatyczny. Na wyspach, na których przyjdzie nam działać (jest ich w sumie ponad siedemdziesiąt, choć tylko pewna liczba jest unikalna; potem zaczynają się powtarzać), znajdziemy specjalne punkty. Używając młota doprowadzamy do pojawienia się pęknięć, a to w efekcie jest w stanie spowodować zatopienie części wyspy. Możemy tym sposobem pozbyć się części przeciwników, ale z drugiej strony istnieje ryzyko, że sami wpadniemy w pułapkę. Jeśli przeżyjemy takie większe trzęsienie ziemi, na planszy pojawi się przedmiot (warzywo), który dostarcza dodatkowych punktów.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych