Dragon Ball Z: Infinite World - opis gry
Dragon Ball Z: Infinite World to bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Dimps i wydana w Europie przez Bandai tylko na PlayStation 2. Infinite World to ostatnia gra z serii Dragon Ball wydana na drugiej stacjonarnej konsoli Sony.
Pod względem rozgrywki gra czerpie garściami z serii Budokai. Twórcy oddali tu do naszej dyspozycji 42 grywalne postaci znane z kart mangi i anime. Walcząc używamy czterech przycisków - jeden odpowiedzialny jest za ciosy rękami, drugi za kopniaki, trzeci odpala specjalne techniki a czwarty to blok. Niektóre ataki można dodatkowo ‘naładować’ co umożliwia przebicie bloku. Podczas zmagań towarzyszy nam również wskaźnik Ki, który daje sposobność odpalania najbardziej niszczycielskich umiejętności. W tym kontekście warto dodać, że zawodnicy nie są sobie równi. Zamiast tego podzielono ich na kilka grup według siły. Dla przykładu Mr. Satan nie łapie się do tej samej grupy co Buu.
Główny tutejszy tryb zabawy to Dragon Missions. Poruszając się po mapie świata wykonujemy rozmaite misje. Mogą to być zwykłe walki, mogą to być walki wymagające spełnienia jakiegoś warunku, mogą to być także minigierki pod postacią wyścigów, poszukiwania przedmiotów czy strzelania z perspektywy pierwszej osoby itd. Z Budokai powraca patent z kapsułkami zawierającymi skille dla postaci, co daje nam możliwość kustomizowania podopiecznego. Kapsułki kupujemy za Zeni - tutejszą walutę.
Po spełnieniu odpowiednich warunków odblokowujemy tryb Fighter’s Road, czyli swoistą serię wyzwań. Wraz z postępami zarabiamy w nim pieniądze, które można wydać na wspomniane kapsułki i inne bonusy.
Komentarze (9)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych