Dragon Ball Z for Kinect

Dragon Ball Z for Kinect

4,2
14 oceny

Ocena wg platformy:

X360 4.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Kinect
Śr. czas:
6 godzin
Premiery
Świat:
05.10.2012
Europa:
05.10.2012
Polska:
05.10.2012
Producent:
Spike
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Kinect
Śr. czas:
6 godzin
Premiery
Świat:
05.10.2012
Europa:
05.10.2012
Polska:
05.10.2012

Dragon Ball Z for Kinect - opis gry

Dragon Ball Z for Kinect jest bijatyką z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowaną przez studio Spike i wydaną przez Namco Bandai w październiku 2012 roku na konsolę Xbox 360. DB Z for Kinect powstało z myślą o kontrolerze Kinect, posiadanie którego jest konieczne, jeśli chcemy zagrać w produkcję Spike.

Fabuła DB Z for Kinect po raz kolejny opowiada tę samą historię, którą znamy z mangi Akiry Toriyamy oraz z serialu telewizyjnego. Wojownik rasy saiyan-jin, Son Goku, wraz z rodziną i przyjaciółmi zmuszeni są walczyć w obronie niebieskiej planety, do zagłady której doprowadzić chcą m.in. inni saiyan-jini, tyran Freezer, genetyczna hybryda Cell czy starożytny demon Majin Buu. Historia przedstawiona w Dragon Ball Z for Kinect obejmuje wydarzenia, jakie miały miejsce w sadze Z, twórcy zrezygnowali przy tym z postaci, które pojawiły się w filmach kinowych oraz odcinkach specjalnych. Tryb fabularny składa się z dwóch wariantów, które uatrakcyjniają zabawę. Pierwszy polega na tym, że po każdym wygranym pojedynku poziom trudności wzrasta. Drugi wariant to ten, w którym z walki na walkę musimy osiągnąć większą ilość zdobytych punktów.

Kinect całkiem dobrze radzi sobie z czytaniem gestów, jeśli grający wykonuje je oczywiście poprawnie. Tym samym wyprowadzanie ciosów następuje tylko wtedy kiedy nasze ramiona i ręce są wyprostowane do końca - w przeciwnym razie maszyna tego nie zanotuje.  Następnie, kiedy już wykonamy serię prostych uderzeń, ładuje się pasek, który umożliwia wykonanie bardziej skomplikowanych combosów. Jeśli gracz poprawnie zaliczy cztery tego typu uderzenia, wówczas włącza się krótka animacja, w której nasz bohater sam daje „łupnia” przeciwnikowi. Na zakończenie dochodzą oczywiście możliwość wykonania Kamehameha i kilku innych super ataków znanych z serialu. Aby jednak ograniczyć nadużywanie tych ostatnich, deweloper wprowadził pasek aury i tylko wtedy, kiedy go odpowiednio naładujemy, będziemy mogli wykonać potężniejsze uderzenie.

Graficznie Dragon Ball Z for Kinect prezentuje się dobrze. Postacie oraz otoczenie przypominają te elementy ze zremasterowanych odcinków Dragon Ball Z. Poprawiona kreska, wyraźne postacie i panujący wokół cel-shading świetnie wpasowują się w klimat tej produkcji. Gracz może ponadto wybrać angielską lub japońską ścieżkę dialogową.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Dragon Ball Z for Kinect

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper