Dungeon Hunter: Alliance - opis gry
Dungeon Hunter: Alliance to gra RPG typu hack’n’slash wyprodukowana przez studio Gameloft i wydana przez Ubisoft na PlayStation 3 i PlayStation Vita. Tytuł stawiał duży nacisk na multiplayer, co więcej, w wersji na PS3 produkcja korzystała z funkcji kontrolera ruchowego PS Move. Wersja z przenośnego sprzętu Sony ukazała się na fizycznym nośniku.
W Dungeon Hunter: Alliance gracz przenosi się do fantastycznego świata Gothicus, gdzie samemu -- lub razem z trzema innymi osobami (lokalnie i przez Sieć) -- przyjdzie mu powstrzymać siły zła dowodzone przez złą królową, dawną ukochaną głównego bohatera.
Do wyboru w grze Gameloft mamy trzy klasy, czyli wojownika, maga i barbarzyńcę. Wybór decyduje o wachlarzu posiadanych umiejętności, ale na formę podopiecznego można również wpływać poprzez dobór ekwipunku. Przemierzając Gothicus odwiedzimy rozmaite lokacje, jak lochy, wioski, lasy czy zamki. Łącznie jest ich ponad dwadzieścia, a w przypadku dungeonów pomieszczenia są generowane losowo, co sprawia, że nie jesteśmy zmuszeni przedzierać się przez tak samo wyglądające korytarze. Główny wątek trwa około ośmiu godzin, więc nie jest to wynik zły dla gry z cyfrowej dystrybucji. Dodatkowe po zaliczeniu fabuły odblokowuje się nowy poziom trudności, w którym level cap zostaje zwiększony do 75.
Jeśli chodzi o multiplayer, to -- jak wspomniano powyżej -- mogą w nim uczestniczyć cztery osoby. Gracze wykonują zadania podjęte przez hosta. Każdej postaci przydzielony jest kolor, którym oznakowane są również łupy - gracz może więc zgarniać tylko te przedmioty, które zostały mu przeznaczone. W przypadku gdy ktoś zostanie zaciukany, towarzysze mogą go przywrócić do zdrowia.
W wersji na PS3 zaimplementowano wsparcie PS Move, choć nie było ono oceniane zbyt dobrze. Na PS Vita natomiast ekran dotykowy pozwala przybliżać lud oddalać kamerę, a umieszczony z tyłu konsoli touchpad służy do odpalania czarów.
Komentarze (8)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych