EA Sports MMA

EA Sports MMA

6,9
30 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.0
X360 6.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
EA Tiburon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa,   Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
19.10.2010
Europa:
22.10.2010
Polska:
22.10.2010
Producent:
EA Tiburon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa,   Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
19.10.2010
Europa:
22.10.2010
Polska:
22.10.2010

EA Sports MMA - opis gry

EA Sports MMA jest bijatyką traktującą o MMA stworzoną przez studio EA Tiburon i wydaną przez EA Sports w październiku 2010 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Tytuł nie wytrzymał konkurencji ze strony UFC i w połowie 2012 Electronic Arts postanowiło zamknąć opcje sieciowe.

Podstawowym trybem gry jest kariera. Gracz tworzy swojego zawodnika w klasycznym edytorze, dodajemy twarz (można użyć do tego celu swojego zdjęcia), budowę ciała, wybieramy ciuchy. Dalej precyzujemy kategorię wagową w jakiej będziemy walczyć, ustalamy wagę, wzrost, budowę ciała itp. Kiedy zawodnik jest gotowy do boju, zostaje zwerbowany przez samego El Guapo. Przed każdym pojedynkiem należy wziąć udział w ośmiotygodniowym okresie przygotowań. Zawodnika opisują statystyki, które podczas treningu podnosimy. Im więcej punktów zdobędzie gracz w trakcie danego zadania, tym szybciej podnosi się pasek danej umiejętności.

W EA Sports MMA gracz ma do wybory dwa tryby sterowania, pierwszy - zaczerpnięty z serii Fight Night (za ciosy odpowiedzialna jest analogowa gałka) oraz klasyczny, przypominający ten z UFC Undisputed 3. Ciosy zadawane są płynnie, łatwo można łączyć kombinacje i niemal odruchowo zadajemy nawet bardzo wyrafinowane kombosy. Czuć siłę i szybkość ciosów, wystarczy jeden celny strzał, by powalić rywala na deski. Oprócz paska staminy odpowiedzialnego za kondycję zawodnika, stan fightera opisują wskaźniki: głowy, tułowiu i nóg. Jeden silny cios w głowę potrafi zwalić rywala z nóg, jednak systematyczne obijanie innej partii ciała prowadzi do tego samego. Podczas walki w parterze bardzo ważny jest odpowiedni timing - możemy w pewnych momentach skontrować próbę zmiany pozycji przeciwnika i „zesweepować” go.

Oprawa graficzna oraz animacja w EA Sports MMA stoją w wysokim poziomie. Zawodnicy poruszają się naturalnie, wykonywane sprawl czy wykończenia leżącego rywala wyglądają niezwykle sugestywnie, a twarze i sylwetki zawodników odwzorowane są w większości przypadków znakomicie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - EA Sports MMA

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper