EOE: Eve of Extinction

EOE: Eve of Extinction

5,2
11 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 5.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
26.02.2002
Europa:
22.03.2002
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
26.02.2002
Europa:
22.03.2002

EOE: Eve of Extinction - opis gry

EOE: Eve of Extinction to gra akcji wyprodukowana przez japońskie studio Yuke’s i wydana przez Eidos Interactive na PlayStation 2.Tytuł w momencie premiery wyróżniał się zwłaszcza systemem walki, który umożliwiał wykonywanie efekciarskich akrobacji przywodzących na myśl m.in. filmy z cyklu Matrix.

Głównym bohaterem gry jest niejaki Josh Calloway, pracownik Wisdom Company, odmalowanej w EOE jako niecna korporacja, która zamierza zdobyć kontrolę nad światem przy pomocy pewnej zaawansowanej broni. Zwie się ona Legacy i jest połączeniem pewnego materiału oraz ludzkiej duszy. Na nieszczęście Josha do eksperymentu zostaje włączona jego dziewczyna, która traci swoją materialną postać. Jego zadaniem w tej sytuacji jest jej pomóc i przywrócić do dawnej formy.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W rozgrywce EOE wyróżnia się zwłaszcza jeden patent - otóż Josh dysponuje bronią, która może swobodnie zmieniać formę. Legacy jest w stanie być mieczem, kijem, łukiem czy gigantycznym toporem (a to oczywiście nie wszystkie opcje). Każda z nich posiada swoje unikalne wady oraz zalety, co więcej, w trakcie wyprowadzania combosa możemy dynamicznie przełączać się między nimi. Oprócz funkcji przydatnych walce Legacy ma również inne zastosowania w zależności od tego na jaką broń się przełączymy. Dla przykład kij, używany niczym tyczka, pozwala dostawać się w normalnie niedostępne miejsca. W trakcie zmagań towarzyszy nam także specjalny wskaźnik, który po napełnieniu umożliwia odpalenie specjalnych ataków. Przydają się one w dwóch przypadkach - do walki i do otwierania zamkniętych przejść.

 

Josh na swej drodze klepie nie tylko zwykłe popychadła, ale także bossów. Co warto dodać, w grze zaimplementowano rozwiązanie przypominające qte - przy pewnych sytuacjach wciśnięcie odpowiedniego przycisku pozwala np. uniknąć obrażeń.

Wideo - EOE: Eve of Extinction

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper