Evergrace

Evergrace

3,3
9 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 3.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
27.04.2000
Europa:
30.03.2001
Polska:
30.03.2001
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
27.04.2000
Europa:
30.03.2001
Polska:
30.03.2001

Evergrace - opis gry

Evergrace to pierwszy role-play wydany na PlayStation 2. Gra pojawiła się na rynku europejskim dzięki Ubisoft/Crave Entertainment w momencie startu sprzedaży nowej konsoli Sony. Za produkcję Evergrace odpowiadało From Software.

W Evergrace gracz może wcielić się w dwóch bohaterów - władającego mieczem Dariusa oraz w Sharline, dziewczynę posługującą się łukiem. Walka w tytule From Software odbywa się na tej samej przestrzeni, co normalna eksploracja lokacji (bez przenoszenia na oddzielny ekran). Była to w momencie premiery gry swego rodzaju innowacją na konsolach. Tytuł pozwala również na przełączanie się między dwójką zawodników przy save-pointach, a także posiada system pozwalający na rozbudowywanie mocy bohaterów poprzez zdobywanie punktów doświadczenia. System walki jest bardzo prosty - gracz ma możliwość atakowania i blokowania ciosów przeciwników w czasie rzeczywistym, bez możliwości przeprowadzania bardziej finezyjnych manewrów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Evergrace opowiada o konflikcie między wioską Morea a Solta. Morea twierdzi, że drzewa Billiana, które rosną na kontynencie są święte. Solta przeciwnie sądzi, iż rzeczone rośliny wysysają żywotną energię z planety. Dochodzi do wojny domowej. Rodzice Dariusa zostają zabici przez morderców z Morea. Darius oraz poznana przez niego tajemnicza dziewczyna Sharline wyruszają wspólnie w celu pomszczenia tych bezlitosnych zabójstw i zaprowadzenia pokoju w całej krainie.

Evergrace miało pokazać możliwości graficzne PlayStation 2. Na RPG, które zademonstrowałoby na co stać platformę Sony trzeba było jednak jeszcze poczekać. Gra krytykowana była w recenzjach za prymitywną oprawę wizualną, bardzo słabą muzykę oraz mało dokładne sterowanie. Problemem okazały się również zbyt ograniczone rozmiary lokacji. Niektórzy recenzenci docenili jednak pełne wykorzystanie możliwości DualShocka oraz fakt, że wszystkie elementy rynsztunku pojawiały się na awatarach w czasie rozgrywki. From Software zebrało również pochwały za brak loadingów przy rozpoczęciu walk z adwersarzami w lokacjach.

Wideo - Evergrace

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper