F.E.A.R. Files - opis gry
F.E.A.R. Files to składanka zawierająca dwa rozbudowane dodatki do gry F.E.A.R.wydanej w 2005 roku. Kompilacja ta ukazała się tylko na Xboxie 360 dwa lata po premierze pierwowzoru. Za produkcję obu epizodów odpowiadała ekipa TimeGate Studios.
Pierwsza część składanki to F.E.A.R. Extraction Point, którego akcja rozgrywa się zaraz po zakończeniu oryginału. Nasz podopieczny ucieka z laboratorium, które zostało zniszczone w zakończeniu poprzedniej gry. Niestety, poczucie dobrze wykonanego obowiązku jest złudne. Alma nie tylko nie przepadła, ale też zniszczyła helikopter, którym główny bohater miał wrócić z misji. Teraz musi się on dostać w inne miejsce, z którego będzie mógł uciec - jeśli uda mu się przeżyć.
Rozgrywka w Extraction Point nie uległa zmianom - nadal mamy tu do czynienia ze strzelaniną tpp, choć względem pierwszej części dodano kilka bonusów. Są trzy niedostępne wcześniej bronie, nowe rodzaje przeciwników oraz patent pozwalający otwierać drzwi siłą (z buta lub materiałami wybuchowymi). Inaczej też rozłożono kilka akcentów - atakuje nas więcej wrogów jednocześnie i częstsze są halucynacje trapiące podopiecznego.
Drugi dodatek nosi nazwę Perseus Mandate. Tym razem wcielamy się w żołnierza z innego oddziału F.E.A.R., którego celem jest zbadanie projektu o nazwie Perseus prowadzonego przez firmę Armacham. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości.
Perseus Mandate też nie odbiega od pierwowzoru pod względem rozgrywki. Pojawia się w nim zawartość obecna w Extraction Point, a także kilka nowych broni i przeciwników. Po przejściu głównej kampanii mamy dostęp do trzech bonusowych misji pozbawionych fabularnej otoczki, w których naszym zadaniem jest stawienie czoła atakującym chmarom przeciwników. Ponadto twórcy zmodyfikowali też nieco multiplayer dodając do niego kilka nowych trybów.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych