FAST Racing NEO - opis gry
FAST Racing Neo to gra wyścigowa reprezentująca gatunek tzw. future racerów. Za jej produkcję i wydanie odpowiadało niemieckie studio Shin'en Multimedia. Tytuł ukazał się w dystrybucji cyfrowej na Wii U.
Rozgrywka - FAST Racing Neo
Produkcja przywodzi na myśl klasykę gatunku: serię F-Zero czy WipEout. Gra jest drugą częścią serii Fast Racing. Pierwsza ukazała się jeszcze na Wii (także w dystrybucji cyfrowej).
Najważniejszym trybem w FAST Racing Neo jest Championship Mode, w którym do wyboru twórcy oddali nam trzy ligi różniące się poziomami osiąganych prędkości oraz sztuczną inteligencją rywali. Rywalizacja wygląda podobnie jak w poprzedniku. Nasze futurystyczne pojazdy poruszają się po trasach, na których rozmieszczone zostały specjalne ‘podkładki’ (boost pady) zwiększające prędkość. Żeby jednak móc je wykorzystać, należy zmienić tryb działania pojazdu. Zmiana widoczna jest po kolorze silników - niebieskim lub pomarańczowym. Muszą one być takie samej, jak kolor podkładek. Co warto jednak dodać, w odróżnieniu od poprzednika, maszyna nie ‘przykleja’ się do boost pada. Innym sposobem zwiększenia prędkości pojazdu jest zbieranie specjalnych orbów, które nabijają specjalny wskaźnik.
Po spełnieniu wytycznych możemy odblokować Hero Mode, który stanowi wyzwania dla największych wyjadaczy. Dodatkowym utrudnieniem jest w nim to, że pojazd po najbardziej banalnym kontakcie z przeszkodą może wylądować na śmietniku. Oprócz tego dostępny jest też Time Attack oraz multiplayer w wariancie lokalnym (dla czterech osób) oraz sieciowym.
Twórcy przygotowali szesnaście zróżnicowanych tematycznie tras, a do tych szesnastu można także doliczyć kolejnych szesnaście będących lustrzanymi odbiciami tych z podstawowego zestawu. Fast Racing Neo hula w 60 klatkach na sekundę (nie wliczając sporadycznych spowolnień). Na split-screenie dla czterech płynność spada o połowę.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych