Far Cry Instincts: Evolution - opis gry
Far Cry Instincts: Evolution to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez firmę Ubisoft. Tytuł ukazał się na Xboxie i był bezpośrednią kontynuacją Far Cry Instincts.
Głównym bohaterem sequela jest ponownie Jack Carver, były żołnierz amerykańskiej piechoty morskiej, który został zwolniony ze służby. Carver ponownie wpada kłopoty, których zarzewiem jest spotkanie z pewną tajemniczą kobietą. Składa mu ona propozycję przeprowadzenia niewielkiego skoku gdzieś na wysepkach Azji Południowo-Wschodniej, na co ten przystaje. Akcja idzie jednak źle i sytuacja się komplikuje. Jack zostaje wrobiony w morderstwo miejscowego urzędnika, a ponadto zaczynają ścigać go piraci. Musi się więc wykaraskać z tych problemów i przy okazji dowiedzieć częścią jakiejś intrygi się przypadkowo stał.
Evolution oferuje singlową kampanię i tryby wieloosobowe. Kampania jednak, pomimo różnych nowości, przywodzi raczej na myśl większe rozszerzenie, a nie pełnoprawną kontynuację. Trwa na przykład mniej więcej o połowę krócej od pierwszej części. Sam trzon rozgrywki pozostał oczywiście bez większych zmian. Na uwagę zasługują większe mapy (w odróżnieniu od pierwowzoru gdzie były bardziej liniowe), które dają nam więcej swobody w kwestii podchodzenia do kolejnych wytycznych. Poza tym dodano kilka nowych broni oraz pojazdów typu łodzie pirackie czy ciężarówki.
Jeśli chodzi o multiplayer, twórcy przygotowali kilka trybów. Znajdziemy wśród nich odpowiedniki deathmatcha, capture the flag oraz king of the hill, a także Predator, w którym jeden gracz znacząco góruje nad innymi możliwościami i musi on zabić pozostałych zanim ci dotrą do bazy.
Podobnie jak pierwsza część, Evolution posiada też edytor map (jest kompatybilny z tym z poprzedniej części). Możemy tworzyć własne mapy, decydować o kształcie terenu, obiektach oraz wytycznych, a następnie grać na nich z innymi (także przez sieć).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych