Far Cry Instincts: Predator - opis gry
Far Cry Instincts: Predator to kolekcja, w skład której wchodzą dwie odsłony Far Cry Instincts - pierwowzór i jego bezpośrednia kontynuacja z podtytułem Evolution. Za produkcję odpowiadał Ubisoft. Kolekcja ukazała się tylko na Xboxie 360.
Obie gry pozwalają nam wejść w buty Jacka Carvera, byłego żołnierza amerykańskiej piechoty morskiej, który zostaje zwolniony ze służby. Zarabiając na życie para się on różnymi interesami, niekoniecznie legalnymi. W końcu zwraca na siebie uwagę mafii, co sprawia, że musi uciekać ze Stanów Zjednoczonych. Trafia do Mikronezji, gdzie kupuje łódź i zajmuje się przewozem turystów. Wkrótce jednak napotyka nowe problemy. Tak zaczyna się pierwsza część. W Evolution natomiast jego kłopoty zaczynają się od skoku, który miał być rutynową robotą, a który w rzeczywistości był częścią większej intrygi.
Konwersja na Xboxa 360 nie oferuje zbyt wiele nowego. Jest to przede wszystkim poprawiona oprawa graficzna. W przypadku rozgrywki, obie części Far Cry Instincts nie są typowy shooterami FPP. Chodzi tu nie tyle o robienie zadymy, ale o przeżycie w niegościnnych miejscach. Carver ma do dyspozycji rozmaite pojazdy (szybowiec, skutery wodne, quady, łodzie), bronie (począwszy od noży a skończywszy na wyrzutniach rakiet), potrafi też zastawiać śmiertelne pułapki na chwilę przemieniając się ze zwierzyny w myśliwego. Instincts: Evolution wprowadza do formuły większe mapy dające więcej swobody jeśli chodzi o wykonywanie stawianych przed nami wytycznych.
Oprócz singlowych kampanii Instincts: Predator oferuje też multiplayer. Dostępnych było w sumie pięć trybów, z takimi wariantami zabawy jak deathmatch, capture the flag czy king of the hill. Podobnie jak oryginalne wersje, składanka oferuje też edytor, który daje nam możliwość tworzenia własnych map, na których można grać przez sieć. Względem pierwowzorów został on rozbudowany.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych