Fast Striker - opis gry
Fast Striker to dwuwymiarowa scrollowana strzelanina (shmup) wyprodukowana przez niemieckie studio NGDEV i wydana przez Eastasiasoft. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 4 i PlayStation Vita oraz urządzeniach przenośnych.
Rozgrywka - Fast Striker
Produkcja niemieckiego studia to remaster gry, która pierwotnie ukazała się na konsolach Neo Geo i Sega Dreamcast (oczywiście nieoficjalnie). Pod względem rozgrywki mamy tu do czynienia z dość klasyczną scrollowaną strzelanką. Gra, co warto także dodać, jest całkowicie pozbawiona narracji czy jakichkolwiek fabularnych założeń, choćby pretekstowych.
Na przejście czeka tu sześć poziomów, które poprzedza jeszcze tutorial wdrażający nas w rozgrywkę. Do wyboru mamy cztery stopnie trudności (wersje na Neo Geo i Dreamcasta oferowały trzy), które nie tylko różnią się tym, jak wysoko stawiają poprzeczkę, ale też sposobem nabijania punktów. Novice to chleb powszedni gatunku - pokonani przeciwnicy zostawiają po sobie złoto, a my je zgarniamy, co podbija nasz wynik. W Original otrzymujemy więcej złota, jeśli użyjemy specjalnej broni, w Maniac jesteśmy nagradzani za podejmowanie ryzyka i eliminowanie nieprzyjaciół z bliższej odległości, a Omake to trudniejszy Maniac.
Podczas rozgrywki korzystamy z trzech przycisków. “Krzyżyk” służy do strzelania, przy czym zaznaczyć warto, że rodzaj ataku zależy od tego, jak go wciśniemy. Krótkotrwałe naciskanie go sprawia, że nasz statek wystrzeliwuje pociski z prędkością karabinu maszynowego, przytrzymanie go pozwala zaś odpalić potężniejszy atak. “Kwadrat” wystrzeliwuje natomiast pociski do tyłu (pomaga to w pewnych określonych sytuacjach, np. w trakcie starć z bossami), a “kółko” włącza osłonę. W Fast Strikerze nie ma power-upów.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych