Fate/unlimited codes - opis gry
Fate/unlimited codes to bijatyka wyprodukowana przy współpracy trzech studiów - Type-Moon (koncept), Cavia (planowanie) i Eighting (właściwa produkcja). Grę wydał Capcom. Początkowo ukazała się ona automatach, a następnie trafiła na PlayStation 2 (tylko Japonia) i PlayStation Portable.
Gra powstała na podstawie popularnej serii graficznych noweli. W uniwersum gry wydarzenia kręcą się wokół wojny, której uczestniczy walczą o “świętego graala”. Są oni nazywani “mistrzami” i posiadają zdolność przyzwania “sług”, bohaterów z zamierzchłych czasów. Jednym z takich mistrzów jest Shirou Emiya, który o swoich mocach dowiaduje się przez przypadek i wbrew woli zostaje wciągnięty w o wiele poważniejszą intrygę.
Cztery przyciski geometryczne pada/konsoli odpowiadają za atak słaby, średni, mocny i za umiejętność parowania. Dobrze wykonane parowanie pozwala mieć rywala na widelcu, a kiepskie zjada 50 proc. wskaźnika Magic Circuit (jego maksymalna wartość wynosi 300 proc.). Magic Circuit pozwala również odpalić technikę Heat, która powoli regeneruje energię podopiecznego i wiąże się z innymi udogodnieniami.
Każda z postaci posiada niszczycielskie ataki specjalne związane z Holy Grail System. Za każdym razem gdy otrzymujemy obrażenia zapełnia się specjalny wskaźnik. Gdy zapełni się całkowicie, postać zaczyna świecić na zielono. W takiej sytuacji, posiadając 300 proc. Magic Circuit, może ona odpalić swoją specjalną technikę.
Inne elementy systemu, o których warto wspomnieć, to Burst i uniki w powietrzu zwane tech. Fate/unlimited codes opiera się trzaskaniu combosów, toteż żeby się przed nimi bronić twórcy dorzucili właśnie te dwa patenty. Burst pozwala wyrwać się z comba, lecz zużywa 200 proc. Magic Circuit, natomiast tech raczej nie wymagają szczegółowych wyjaśnień. Dodać jednak warto, że im bardziej zostaliśmy poobijani, tym łatwiej zrobić unik w powietrzu.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych