Fight Club - opis gry
Fight Club to bijatyka wyprodukowana przez studio Genuine Games i wydana w Europie przez Sierra Entertainment. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 2 i Xbox. Bazował on na opowiadaniu o tej samej nazwie autorstwa Chucka Palahniuka.
Gra, podobnie jak książka i filmowa jej adaptacja Davida Finchera, opowiada o ludziach, którzy po dziurki w nosie mają amerykańskiej codzienności i postanawiają się wyżyć organizując nielegalne walki. W produkcji Genuine Games występują postacie i lokacje znane z książki, ale poza tym możemy też stworzyć własnego zawodnika. Do wyboru mamy wówczas trzy style walki: grappling, kung fu oraz brawling (każda z tutejszych postaci reprezentuje któryś z nich). Walczący dysponują przeróżnymi umiejętnościami. Mogą wyprowadzać zwykłe ciosy, ale też combosy i stosować rzuty mogące łamać kości rywalom. Krew generalnie leje się tu dość obficie i czasami tryska też na ekran.
Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki. Ten główny to Story Mode, tryb fabularny, w którym zaczynamy jako żółtodziób i stopniowo pniemy się po kolejnych szczeblach hierarchii ulicznych wojowników, ale można go przejść dość szybko. Poza tym jest jeszcze Arcade, Versus, Survival i Training. Możemy w nich grać stworzoną przez nas postacią, a potem modyfikować ją. Za zwycięski pojedynek otrzymujemy Character Development Points, punkty, za które można potem rozwijać podopiecznego. Warto też napomknąć, że tu i ówdzie kontuzje naszego zawodnika zostają z nim na kolejną walkę, dlatego należy umiejętnie racjonować siły.
Gra posiada też multiplayer. W obu wersjach można było grać przez sieć.
Rozgrywce przygrywają kawałki znanych wykonawców takich jak Limp Bizkit, Korn czy Queens of the Stone Age.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych