Fight Night Round 4 - opis gry
Fight Night Round 4 to gra bokserska stworzona przez studio EA Canada i wydana przez Electronic Arts w Polsce w lipcu 2009 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. FNR 4 zebrało znakomite recenzje i uznawane jest jedną z najlepszych gier o boksie w historii.
W stosunku do „trójki” zmianom uległo sterowanie. Haymaker, czyli ulubiony cios większości graczy, został zmieniony. Nie ma już wychylania gałki do tyłu i pchania jej do przodu po wzięciu zamachu. Teraz odpowiada za to po prostu prawy spust Może i zmniejszył się realizm, ale zdynamizowało to rozgrywkę. Reszta jest dość podobna do tego, z czym mieliśmy do czynienia w Fight Night Round 3. Lewa gałka odpowiada za poruszanie się bokserem, a prawa za zadawanie ciosów. Na przykład, by zadać lewy prosty należy wychylić prawego analoga na ukos (lewo/góra), analogicznie prawego na prawy ukos. Sierp to pchnięcie gałki np. w lewo i przesunięcie jej do góry. Wszystko jest rozwiązane logicznie i szybko można się do tego przyzwyczaić.
Skuteczność podczas walk przekłada się potem na możliwości leczenia zawodnika w narożniku, więc warto się starać. Zdobywacie punkty za ciosy, które „wejdą” w oponentów, ogłuszenia czy knockdowny. Znikło interaktywne leczenie (pamiętane z FNR 3), teraz jedynie można rozdzielić punkty na wybrane kategorie i na przykład pozwolić zawodnikowi odnowić nieco staminy. Deweloper wprowadził specjalny pasek, który pokazuje zdolność boksera do blokowania - oczywiście opada ona w miarę przyjmowania kolejnych ciosów, więc nie można bezkarnie się „murować”. Stary system rankingowy z FNR 3 został zastąpiony rankingiem popularności, który wydaje się nieco bardziej nawiązujący do rzeczywistości. Głównym punktem gry jest tryb kariery, FNR 4 umożliwia także rywalizację przez Sieć.
Graficznie Fight Night Round 4 przeskoczyło swojego przeciwnika, pozostając jedną z najlepiej wykonanych gier sportowych. Wszelkie ruchy zawodników dopracowane są do perfekcji i wchodzą w przeciwnika jak w rzeczywistości. Gra działa ponadto w stałych sześćdziesięciu klatkach na sekundę
Komentarze (13)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych