Fighting Vipers 2

Fighting Vipers 2

7,2
13 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sega AM2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.01.2001
Europa:
2001
Producent:
Sega AM2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.01.2001
Europa:
2001

Fighting Vipers 2 - opis gry

Fighting Vipers 2 to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Sega AM2 na Dreamcasta. Była to kontynuacja gry, która kilka lat wcześniej ukazała się na Saturnie. Druga odsłona Fighting Vipers, w przeciwieństwie do Virtua Fighter 3tb, uznawana była za idealny port z automatów.

Sequel kontynuuje wątek ulicznych walk. W grze pojawiają się postacie znane z pierwowzoru, jak Candy, Bahn, Picky czy Mahler, a także kilku nowych zawodników. Wśród nich znajdują się Emi, 12-letnia kujonica walcząca z odrzutowym miśkiem na plecach, używający do walki BMX-a Charlie, meksykański zapaśnik Del Sol i Kuhn, który kopiuje style innych zawodników (przypomina pod tym względem Mokujina z serii Tekken albo z Dural z Virtua Fighter). Każdy ma tu swoją historie i motywacje i w przypadku każdego traktowane są one z przymrużeniem oka.

Dalsza część tekstu pod wideo

System walki w dużej części pozostał bez zmian. Podczas pojedynków używamy trzech przycisków odpowiedzialnych za cios ręką, nogą i blok - podobnie jak w Virtua Fighter i innych bijatykach Segi. Areny są tutaj ogrodzone barierkami, które możemy rozpirzyć przy pewnej dozie nadgorliwości, a zawodnicy posiadają ochraniacze, o których stanie informuje sylwetka człowieka obok paska energii. Je także można zniszczyć. Postać staje się wówczas szybsza, ale z drugiej strony zadawane jej obrażenia są większe. Starcia odbywają się w szybkim tempie, lecz nie a tu mowy o mashowaniu przycisków - tym sposobem daleko nie zajedziemy.

Fighting Vipers 2 było w swoim czasie krytykowane za przestarzały gameplay. Objawiało się to niewielką ilością względem poprzednika z Saturna. Właściwie jedną z niewielu nowych rzeczy godnych odnotowania jest Super KO System. Polega to na tym, że po zniszczeniu ochraniaczy przeciwnika możemy odpalić Super Combo, które warte jest aż dwóch nokautów, tzn. że jeśli nam się powiedzie druga runda nie jest potrzebna. Brzmi bardzo groźnie, ale w rzeczywistości potrzeba większego skilla, by zrobić użytek z tego rozwiązania.

Oprócz tego zwracano też uwagę na niezbalansowaną rozgrywkę (niektóre postacie miały bowiem znacząco przewagę nad innymi), ale generalnie Fighting Vipers 2 oceniano pozytywnie.

Wideo - Fighting Vipers 2

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper