Flight Unlimited - opis gry
Flight Unlimited to symulacja wyprodukowana przez Looking Glass Technologies (później przemianowane na Looking Glass Studios) i wydana przez dewelopera 7 czerwca 1995 roku w USA i w 1995 roku w Europie przez Softgold na MS-DOS, w 1995 roku w Europie i rok później w USA na Macintosha i 10 czerwca 1996 na Windowsa. Wersja na MS-DOS, w tym samym roku co w Europie, ukazała się w Polsce, a jej dystrybucją zajął się IPS Computer Group.
Produkcja jest symulacją cywilnych pojazdów lotniczych, wśród których zawarte są Extra 300s, Bellanca Decathlon, Sukhoi SU-31, Pitts S-2B oraz Grob S-103. Gracz może uczestniczyć w zawodach albo wziąć udział w treningu, gdzie w 34 misjach może przyjrzeć się różnym znanym akrobacjom. Deweloper w trakcie projektowania gry starał się najwierniej odwzorować nie tyle mechanikę rozgrywki, ale także otoczenia (oparta na zdjęciach satelitarnych) - w celu lepszego zapoznania się ze związanymi z lataniem mechanikami do kopii gry został dodany bardzo szczegółowy poradnik.
Wydana jako pierwsza przez dewelopera produkcja okazała się komercyjnym sukcesem, która to zadebiutowała na 12 miejscu najlepiej sprzedających się gier, by do 1997 roku dobić do 300 tysięcy kopii, a do 2002 do poziomu 780 tysięcy kopii. Gra była chwalona za rozbudowaną mechanikę rozgrywki, a dodatkowo według niektórych recenzentów była godnym konkurentem dla Microsoft Flight Simulator.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych