Forgive Me Father

Forgive Me Father

9,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Byte Barrel
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Premiery
Świat:
28.10.2021
Europa:
28.10.2021
Producent:
Byte Barrel
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Premiery
Świat:
28.10.2021
Europa:
28.10.2021

Forgive Me Father - opis gry

Forgive Me Father to strzelanina FPP inspirowana prozą amerykańskiego autora H.P. Lovecrafta. Tytuł ukazał się na PC. Za jego produkcję odpowiadało studio Byte Barrel, a za wydanie 1C Entertainment. 

Fabuła - Forgive Me Father

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra czerpie garściami z prozy amerykańskiego pisarza H.P. Lovecrafta. Do wyboru mamy dwie grywalne postacie, Księdza bądź Dziennikarkę, ze swoimi historiami i drzewkami umiejętności. Punkt wyjścia jest jednak podobny: nasza postać otrzymuje wiadomość od swojego kuzyna Luisa, który informuje, że w jego mieście dochodzi do tajemniczych morderstw i dziwnych, niewytłumaczalnych racjonalnie zjawisk. Gdy docieramy na miejsce, do hotelu w miasteczku Pestisville, w którym miał przebywać Luis, znajdujemy niezwykłe notatki jego autorstwa. Ich zbadanie przerywa jednak pojawienie się zombie.

Rozgrywka - Forgive Me Father

Forgive Me Father to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. O ile oprawa graficzna produkcji Byte Barrel jest współczesna (komiksową stylistyką przypominając chociażby XIII), o tyle gameplay czerpie inspiracje z klasyki gatunku. Konstrukcja map jest tu bardziej złożona niż w nowszych FPS-ach - nie brniemy tylko przed siebie, ale też kluczymy po korytarzach w poszukiwaniu kluczy otwierających zamknięte drzwi. Innym retro patentem jest obecność apteczek. Zdrowie tu nie regeneruje się bowiem samo, medykamenty należy uprzednio znaleźć.

W grze zaimplementowano też inne mechaniki i rozwiązania. Wśród nich wymienić można RPG-owy system rozwoju (za pokonanie przeciwników otrzymujemy punkty doświadczenia, te zaś wykorzystujemy do odblokowywania upgrade’ów) oraz wskaźnik Szaleństwa (Madness), który rośnie ilekroć kogoś zabijemy. Im większe szaleństwo, tym większe obrażenia zadajemy. 

Standardowy poziom trudności w Forgive Me Father jest stosunkowo wysoki. W grze zaimplementowano system checkpointów bez możliwości zapisywania stanu gry w dowolnej chwili.

Wideo - Forgive Me Father

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper