Fracture - opis gry
Fracture to strzelanina z widokiem z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana przez Day 1 Studios i wydana przez LucasArts na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Największą atrakcją tej produkcji był dający się deformować teren.
Akcja Fracture rozgrywa się w połowie XXII wieku. Stany Zjednoczone podzieliły się na dwie strony prowadzące ze sobą zbrojny i ideologiczny konflikt - są to Atlantic Alliance (z siedzibą w Waszyngtonie) oraz Pacifican Army (San Francisco). Główny bohater to Jet Brody, który walczy po stronie tych pierwszych, a misją jego, i jego sprzymierzeńców, jest położyć kres nieprzyjacielowi posiadającemu armię genetycznie zmodyfikowanych żołnierzy.
Fracture to dość standardowa strzelanka, którą wyróżnia, jak wspomnieliśmy, możliwość deformowania terenu za pomocą różnych broni. Użycie każdej z nich wiąże się z innym efektem. Przykład? Spike granade może np. sprawić, że z ziemi wystrzeli lawa, a vortex granade tworzy wir zasysający niektóre elementy otoczenia. Patent ten pozwala nam np. dotrzeć w niedostępne normalnie miejsca. Bronie generalnie bywają pomysłowe i uzmysławiają nam, że akcja dzieje się w dalszej przyszłości, ale znajdziemy tu też bardziej tradycyjne zabawki jak karabiny maszynowe i snajperskie. Wszystkich jest łącznie 27, przy czym do niektórych otrzymujemy dostęp po zdobyciu danych, które następnie wykorzystywane są w ośrodkach badawczo-rozwojowych.
Produkcja Day 1 Studios (swoją drogą ludzi odpowiedzialnych za serię MechWarrior) posiada dwa tryby rozgrywki. Pierwszy to singlowa kampania, w której walczymy z siłami Pacifican Army, a drugi to multiplayer dla maksymalnie dwunastu osób. Tak jak w wariancie dla jednego gracza, także i w multi istnieje możliwość ‘modyfikowania’ otoczenia na specjalnie przygotowanych polach bitwy.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych