Front Mission: Gun Hazard

Front Mission: Gun Hazard

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

SNES -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Omiya Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
23.02.1996
Producent:
Omiya Soft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
23.02.1996

Front Mission: Gun Hazard - opis gry

Front Mission: Gun Hazard to dwuwymiarowa gra action-RPG wyprodukowana przez studio Omiya Soft i wydana przez Squaresoft. Tytuł ukazał się na konsoli Super Nintendo (SNES). Był on spin-offem serii Front Mission.

Fabuła - Front Mission: Gun Hazard

Dalsza część tekstu pod wideo

Gun Hazard to spin-off i zarazem druga odsłona serii Front Mission. Akcja rozgrywa się w siódmej dekadzie XXI wieku w alternatywnym wobec pierwowzoru uniwersum. Światem wstrząsa kryzys energetyczny i ekonomiczny. Zbudowana kilka dekad wcześniej kosmiczna winda Atlas, która przy okazji miała być również niewyczerpalnym źródłem energii, odchodzi do lamusa ze względu na nowe odkrycia. Państwa, które zainwestowały w starą technologię, zmagają się obecnie z problemami. Jednym z nich jest Bergen, kraj, w którym dochodzi do zamachu stanu. Główny bohater, młody pilot wanzera (tutejszy termin na mecha) Albert Grabner, otrzymuje zadanie eskortować prezydenta uciekającego przed puczystami.

Rozgrywka - Front Mission: Gun Hazard

W odróżnieniu od pierwszej części w Gun Hazard mamy do czynienia nie ze strategią turową, tylko dwuwymiarową grą action-RPG. Pod względem przypomina ona m.in. Assault Suit Valken (poprzednią produkcję twórców z Omiya Soft). W trakcie kampanii odwiedzamy różne zakątki świata. Nasz podopieczny, który lwią część czasu spędza w kokpicie wanzera, może poruszać się w prawo, lewo, skakać, korzystać z dwóch rodzajów broni, a w razie czego katapultować się i przemierzać plansze na własnych nogach lub dzięki odrzutowemu plecakowi. W tym drugim przypadku możemy się dostać do lokacji niedostępnych dla mecha.

Za wykonywanie kolejnych misji otrzymujemy doświadczenie i pieniądze, które pozwalają rozbudowywać nasz potencjał bojowy, np. nabywać nowe rodzaje sprzętu, dzięki czemu otrzymujemy dostęp do nowych zdolności (jak dash). Oprócz tego werbować można także pomocników służących pomocą w różnych sytuacjach (dzięki ciułanemu doświadczeniu oni także się z czasem rozwijają). 

Front Mission: Gun Hazard oficjalnie nie ukazał się poza Japonią. Gra doczekała się jednak fanowskiego tłumaczenia na angielski.

Wideo - Front Mission: Gun Hazard

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper