Gal*Gun - opis gry
Gal*Gun jest strzelaniną na szynach z elementami gry bishoujo, wydaną w 2011 r. na Xboxa 360. Za produkcję odpowiadało studio Inti Creates, a wydawcą było Alchemist. Rok później na rynku pojawił się port na PlayStation 3, wzbogacony o nowe postacie, obsługę PS Move i dodatkowe tryby gry.
Historia gry skupia się wokół Tenzo - ucznia szkoły średniej, który na terenie kampusu zostaje kilkukrotnie postrzelony Strzałami Kupidyna przez początkującego anioła, Patako. Zsumowana siła magicznych strzał sprawia, że Tenzo na jeden dzień staje się najbardziej pożądanym przez płeć przeciwną chłopakiem w szkole. Efektem ubocznym jest fakt, że jeśli nie uda mu się wyznać swoich uczuć jednej z jego szkolnych miłości zanim efekt czaru przeminie - spędzi resztę życia w samotności. Tenzo wyrusza więc w szaleńczy obchód po kampusie, aby odnaleźć jego sympatię, zanim skończy mu się czas...
Mechanika tytułu nie odbiega zbytnio od automatowych strzelanin na pistolet, z tą różnicą, że naszymi głównymi przeciwniczkami są tutaj zakochane amantki, które główny bohater musi uspokajać za pomocą tzw. "pheromone shots". Pomiędzy głównymi sekcjami, w których kamera automatycznie posuwa się do przodu, brać będziemy udział w Action Eventach - swoistych walkach z bossami, w których uratować musimy jedną z czterech możliwych sympatii Tenzo. Gra posiada więc kilka możliwych ścieżek do wyboru skutkujących innym zakończeniem. Ich afekt względem bohatera podnosić możemy także podczas Doki Doki Mode - sekcji, w których możemy przybliżać i skupiać widok na na naszej wybrance.
W obawie przed rodzicami przerywającymi graczom rozgrywkę i dowiadującym się, w jakie to bezeceństwa grają ich latorośle, developer zaimplementował w grze przycisk paniki zwany Mama kita gamen ("Ekran Mamy w Pokoju"), przełączający rozgrywkę na 8-bitową strzelaninę retro.
Wydana rok później wersja na PS3 została wzbogacona o obsługę PlayStation Move, nowego anioła Ekoro i dodatkowe tryby gry.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych