God Eater 2 - opis gry
God Eater 2 to gra akcji z elementami RPG wyprodukowana przez studio Shift i wydana przez Bandai Namco. Tytuł pierwotnie miał pojawić się tylko na PSP - wersję na PS Vita zapowiedziano dopiero po pewnym czasie od zapowiedzi. God Eater określany jest jako najpopularniejszy klon serii Monster Hunter.
God Eater na tle Monster Huntera wyróżnia obecność konkretnej fabuły i jasno nakreślonych postaci. “Dwójka” kontynuuje wątki oryginału, rozgrywając się trzy lata po wydarzeniach tam przedstawionych. Punktem wyjścia dla nowej historii jest pandemia Black Plague, choroby, na którą zapadają osoby stykające się ze zjawiskiem tzw. czerwonego deszczu. Główni bohaterowie gry wyruszają, by zbadać tę sprawę.
Postać, nad którą przejmiemy tu kontrolę, tworzymy sami decydując o cechach jej wyglądu i wszystkim sprawach z tym związanych. Gameplay w założeniach nie odbiega od pierwszej części, gdzie gracze polowali na stwory zwane Aragami wypełniając misje, ale sequel wprowadza też kilka nowych funkcji do formuły. Do dyspozycji mamy tym razem np. Blood Art System, który pozwala rozbudowywać ataki z użyciem wszelkich ostrzy dodając do nich jakiś efekt. Nowe zdolności, łącznie jest ich tutaj 200, nabywamy używając regularnie konkretnych technik lub wypełniając specjalne misje, tzw. Character Episodes będące drugim ważnym novum.
God Eater 2 oferuje ponadto szereg pomniejszych zmian oraz usprawnień. Pojawiają się dla przykłady trzy nowe rodzaje oręża: shotgun, boost hammer i charge spear. Co warto dodać, w przypadku różnych typów broni palnej potrzebujemy innych pocisków. Poza tym zmodyfikowano cechy ekwipunku, a także dodano nowe Aragami, nowe postacie (powracają jednak też stare) i nowe miejscówki.
W Japonii udostępniono także sporo dodatków dlc oferujących stroje dla postaci lub specjalne bronie.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych