God of War: Betrayal - opis gry
God of War: Betrayal to platformowa gra akcji stworzona przez Javaground oraz SOE Los Angeles i wydana przez Sony Pictures Digital 20 czerwca 2007 roku.
God of War: Betrayal zostało wydane wyłącznie na urządzenia mobilne oparte na platformach J2ME i BREW, będąc jednocześnie jedyną grą z serii niewydaną na konsole z rodziny PlayStation.
Akcja gry toczy się po wydarzeniach z pierwszej części God of War. Kratos został obarczony winą za śmierć Argosa, olbrzyma wysłanego przez Herę w celu zatrzymania protagonisty. Główny bohater, przebijając się przez wrogów wysłanych przez Hadesa, ściga prawdziwego zabójcę.
Produkcja, podobnie jak siostry z większych platform, łączy ze sobą walkę, elementy platformowe oraz zagadki. Obecny jest także rozwój postaci - z pokonanych przeciwników oraz otwartych skrzyń wypadają czerwone kule, dzięki którym można ulepszać swoje uzbrojenie. W świecie gry da się również natknąć na pióra Feniksa oraz oczy Gorgony, za pomocą których możliwe jest zwiększenie pasków magii i życia.
W tytule zawarto tryb areny, w którym gracz zmaga się z zastępami nadchodzących przeciwników.
Gra otrzymała dwie nagrody od serwisu IGN:
- Wireless Game of the Month: June 2007
- Best Platform Game (Best of 2007, kategoria Wireless)
Co ciekawe, pod pewnym blogiem osoba podająca się za Philipa Cohena (dyrektora kreatywnego, producenta i projektanta Betrayal) wypowiedziała się na temat ograniczeń sprzętowych, z którymi musiano się zmagać podczas tworzenia gry.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych