Gothic 3

Gothic 3

7,3
125 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Piranha Bytes
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
60 godzin
Premiery
Świat:
13.10.2006
Europa:
13.10.2006
Polska:
03.11.2006
Producent:
Piranha Bytes
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
60 godzin
Premiery
Świat:
13.10.2006
Europa:
13.10.2006
Polska:
03.11.2006

Poradnik Gothic 3

Gothic 3 kody do gry
Kajetan Węsierski

Kajetan Węsierski

Gothic 3 kody do gry
PC

Gothic 3 - opis gry

Gothic 3 to kolejna odsłona kultowej serii RPG od Piranha Bytes, którego światowa premiera odbyła się 13 października 2006. W Polsce gra ukazała się 3 listopada 2006. 

Akcja gry zaczyna się tuż po przypłynięciu Bezimiennego bohatera na kontynent. Wojna z Orkami, która do tej pory była jedynie odległym konfliktem dobiegła końca. Myrthana upadła i obecnie znajduję się pod okupacją. Nieliczni, którzy mają jeszcze siłę do walki zaczęli ukrywać się w lasach i jaskiniach, aby prowadzić walkę partyzancką. Orkom jedynie nie udało się podbić stawiającego opór Nordmaru oraz Varantu, który dogadał się z najeźdźcą. 

Dalsza część tekstu pod wideo

W środku tych wydarzeń zaczyna się nasza przygoda i już na samym początku będziemy mogli się opowiedzieć po jednej ze stron. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby pomóc orkom dobić rebelię albo przepędzić okupantów. Grę cechuje niezwykła swoboda i już na samym początku możemy udać się na przykład do Mora Sul na południu. Kolejną cechą Gothica 3 jest ogromny świat po brzegi wypełniony zadaniami.

Rozgrywka przypominała poprzednie części Gothica, ale doczekała się wielu zmian. Doszło wiele nowych umiejętności z walką dwoma mieczami na raz na czele. 

Gra w dniu premiery była jednym z najładniejszych RPG z niezwykle różnorodnym światem. Pełna lasów Myrthana, mroźne góry Nordmaru, pustynny Varant. Wszędzie można było zatrzymać się na chwilę i podziwiać świat, do tego nie było żadnych ekranów ładowania pomiędzy lokacjami.. Za ścieżkę dźwiękową ponownie odpowiadał Kai Rosenkranz i ponownie stanął na wysokości zadania. 

Niestety o ile poprzednie części Gothica również zawierały sporą ilość bugów tak tutaj ich liczba poraża i nie raz, nie dwa gra zaczynała wariować. Ponadto w grze zabrakło wielu elementów takich jak na przykład wierzchowiec. Stało się tak ponieważ wydawca miał dosyć przekładania daty premiery i nakazał wydanie gry. Warto dodać, że w dniu premiery mało kto mógł nacieszyć się piękną grafiką, ponieważ wymagania sprzętowe były niezwykle wysokie. Sami twórcy przyznali, że rozwój okazał się wolniejszy niż zakładali. 

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper