Grand Ages: Medieval - opis gry
Grand Ages: Medieval to strategia czasu rzeczywistego (RTS) wyprodukowana przez Gaming Minds Studios i wydana przez Kalypso na komputery osobiste (Windows, Linux, Mac OS X) oraz na PlayStation 4. Tytuł był kontynuacją Grand Ages: Rome.
W odróżnieniu od poprzedniej części, która na blat brała czasy starożytnego Rzymu, tutaj mamy do czynienia ze średniowieczem. Zmagania zaczynamy konkretnie rzecz biorąc w XI wieku.
Grand Ages: Medieval posiada dwa główne warianty rozgrywki. Pierwszy to fabularna kampania, drugi z kolei to “free mode”, w którym mamy większą swobodę działania. Ten pierwszy to bardziej swego rodzaju tutorial wprowadzający nas w meandry gameplayu. Pozwala nam on się wcielić w niejakiego Leona Versseliosa, młodego władcę małego państwa ze środkowej Europy, który otrzymuje szansę wykazania się po śmierci ojca. W pewnych kluczowych momentach perypetie Versseliosa przedstawiają cutscenki, a po zakończeniu jego zmagań, czyli mniej więcej po kilkunastu godzinach, możemy kontynuować rozwój kraju.
Główne danie serwowane przez Gaming Minds Studios to jednak wspomniany “free mode”. W nim tworzymy własną postać i wybieramy lokację, w której zaczniemy. Na samym starcie dysponujemy niewielką osadą i staramy się zbudować na tych podstawach potęgę. Tryb oferuje więcej wolności niż kampania fabularna - więcej możliwości w kwestii tego, jak podchodzimy do handlu, działań wojennych, zawiązywania sojuszów, radzenia sobie z opozycją itd. itp. Oprócz tego, nie licząc zagadnień związanych z wojną i ekonomią, problem stanowią też żywioły natury.
Grand Ages: Medieval posiada ponadto tryb multiplayer.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych