Guild Wars 2: Path of Fire - opis gry
Guild Wars 2: Path of Fire to drugie rozszerzenie do gry MMORPG Guild Wars 2. Za jego produkcję i wydanie odpowiadało amerykańskie studio ArenaNet.
Wydarzenia przedstawione w rozszerzeniu Path of Fire rozgrywają się niedługo po tych przedstawionych w pierwszym dodatku, czyli Heart of Thorns. Postaci gracza (Commander) wraz z grupą innych wojowników udało się pokonać w dżungli Maguuma smoka Mordremotha. Jego śmierć spowodowała uwolnienie się dużej ilości magicznej energii, a to sprawiło, że inny smok, Kralkatorrik, ruszył na południe do gęściej zaludnionej krainy Elona (znanej z pierwszej części Guild Wars). Za nim rusza bóg wojny Balthazar, który chce smoka zabić. Nasze zadanie polega na tym, by do tego nie dopuścić, ponieważ zabicie Kralkatorrika mogłoby naruszyć równowagę przepływu magii w tutejszym świecie, a to oznaczałoby katastrofę.
Path of Fire wprowadza do formuły rozgrywki trochę nowych rzeczy, choć siłą rzeczy nie mamy do czynienia z rewolucyjnymi zmianami. Przede wszystkim jest to nowa lokacja - Crystal Desert, która składa się z pięciu map, a mapy te, jak zapewniali developerzy, są największe w historii serii. W eksploracji pomaga pięć stworzeń (dostępnych w ramach systemu Mastery), jak gryf czy raptor, na których grzbietach pokonujemy pustynię.
Do tego dochodzi też dziewięć nowych elitarnych specjalizacji poszerzających możliwości poszczególnych profesji (umożliwiając tym samym dalszy rozwój postaciom na maksymalnym osiemdziesiątym levelu doświadczenia), nowe rodzaje wyposażenia, dekoracji do gildii czy zadania pozwalające nam się wcielić w łowcę głów ‘polującego’ na różnych przeciwników.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych