Gurumin: A Monstrous Adventure - opis gry
Gurumin: A Monstrous Adventure to gra action-adventure wyprodukowana przez japońskie studio Nihon Falcom i wydana w Europie przez 505 Games. Tytuł ukazał się na PlayStation Portable oraz komputery osobiste.
Gra opowiada o perypetiach niejakiej Parin. Po tym jak jej rodzice wyjechali za granicę trafia ona do dziadka, burmistrza górniczego miasteczka Tiese. Miasto ma jeden mankament - nie ma w nim żadnych dzieci. A co z tym idzie, Parin nie ma gdzie poszukać potencjalnych kolegów i koleżanek. Pewnego razu bohaterka widzi jednak dziewczynkę atakowaną przez bezdomnego psa, choć po udzieleniu pomocy okazuje się, że nie było to dziecko, tylko potwór. Fan, bo tak ma na imię ocalony, pokazuje Parin tajemne przejście do wioski jego pobratymców. Niedługo potem dowiaduje się też ona, że nowi znajomi mają poważne problemy.
Gurumin najwięcej czerpie z trójwymiarowych platformerów, ale w grze nie brakuje również walki i rozwiązywania łamigłówek. Parin, w której buty tu wchodzimy, może modyfikować swoje umiejętności np. poprzez dobór nakryć głowy. A każde nakrycie głowy oferuje coś innego - mocniejsze ataki, obronę przed atakiem bazującym na jakimś żywiole albo regenerację energii. Do walki bohaterce służy świder otrzymany od przyjacielsko nastawionych potworów. Posiada on cztery poziomy mocy. Co warto dodać, podczas przygody Parin zdobywa również pieniądze i graty. Przedmioty te służą do ulepszania posiadanych akcesoriów (nie tylko nakryć głowy) i zdobywania nowych umiejętności.
Gra posiada kilka stopni trudności. Na początku mamy dostęp tylko do Beginner i Normal, ale po każdym przejściu głównego wątku odblokowują się nowe. Stopnie trudności różnią się nie tylko siłą przeciwników, ale też np. obecnością/nieobecnością przeszkód.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych