Heavy Fire: Red Shadow - opis gry
Heavy Fire: Red Shadow to strzelanina wyprodukowana przez studio Anshar i wydana przez Mastiff. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Red Shadow to kolejna odsłona serii Heavy Fire. Tym razem jednak nie mamy tu do czynienia ze strzelaniną na tzw. ‘szynach’ przywodzącą na myśl klasyki w stylu serii Time Crisis czy Virtua Cop. Rzecz zamiast tego polega na obsługiwaniu karabinu stacjonarnego, który możemy obracać o 360 stopni. Tytuł posiada pewne fabularne założenie, lecz mimo to historia nie odgrywa w nim szczególnie istotnej roli. Akcja rozgrywa się w niezbyt dalekiej przyszłości. Między Stanami Zjednoczonymi i Koreą Północną dochodzi do coraz większych napięć, aż w końcu Koreańczycy atakują Guam. Głównym bohaterem jest sierżant Will, który przeżywa atak rakietowy nieprzyjaciela, a następnie (właściwie w pojedynkę) broni swojego kraju przed najeźdźcami.
Nasze zmagania polegają dokładnie na tym, o czym wspomniano - jako sierżant Will musimy operować karabinem maszynowym i eliminować nacierających ze wszystkich stron przeciwników. Twórcy przygotowali osiem leveli, przy czym w trakcie kampanii odwiedzimy tylko cztery lokacje - każdą za dnia i w nocy.
Przeciwnicy nacierają na nas falami. Bywają oni różni - zwykli piechurzy, kamikaze, żołnierze obsługujący wyrzutnie rakiet, pojazdy itd. Eliminowanie nieprzyjaciół nabija specjalny wskaźnik, dzięki czemu zyskujemy dostęp do jednej z dopałek ułatwiających zmagania, np. do pomocy z powietrza albo do rakiet. Dopałki mogą być ogólnie ofensywne lub defensywne w zależności od potrzeby.
Gra posiada dwa warianty rozgrywki. Jest to kampania lub Endless Mode, swego rodzaju survival, w którym próbujemy przetrwać jak najdłużej. Red Shadow nie oferuje multiplayera pod żadną postacią.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych