Heroes of Might and Magic IV: Winds of War - opis gry
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War to strategia turowa wyprodukowana przez New World Computing i wydana przez 3DO Company 23 lutego 2003 roku w USA i 18 marca 2003 roku w Europie jedynie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CDP, gra ukazała się 8 maja 2003 roku.
Obecnie gra dostępna jest - jako część pakietu - w cyfrowej dystrybucji poprzez GoG.
Produkcja jest drugim dodatkiem do wydanej w pierwszym kwartale 2002 roku czwartej części spin-offu serii Might and Magic, gdzie to twórcy zdecydowali się na dodatkową zawartość, nie zmieniając przy tym ogólnych założeń. Jest to zatem osadzona w świecie fantasy turowa strategia, gdzie bohaterowie różnych stron starają się na drodze odpowiedniego ekonomiczno-militarnego rozwoju stworzyć armię zdolną zdominować wroga bądź zrealizować inny cel. Wśród nowej zawartości, z którą to można zapoznać się zarówno na drodze rywalizacji/kooperacji z innymi graczami jak i grając przeciw SI, można między innymi wyróżnić:
- Nowych bohaterów (5), lokacje (7), jednostki (4) oraz kilka nowych artefaktów;
- Stworzoną na potrzeby dodatku ścieżkę dźwiękową;
- Nowe opcje do edytora map;
Największą nowością jest przy tym podzielona na 6 kampanii („Podbić cały świat”, „Barbarzyńskie hordy”, „Najwspanialszy z żyjących”, „Co za dużo, to niezdrowo”, „Marsz umarłych” i „Ostatni bastion”) i rozgrywana na 40 nowych mapach historia. W jego ramach opowiedziana została historia osadzonego w Axeoth królestwa Channon, które to ze względu na zawarte w jej stolicy - Ryloss - stała się ofiarą najazdu ze strony pięciu armii.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych