Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

7,3
12 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nival
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Party games,   Strategiczna
Śr. czas:
39 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
14.11.2006
Europa:
17.11.2006
Polska:
01.12.2006
Producent:
Nival
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Party games,   Strategiczna
Śr. czas:
39 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
14.11.2006
Europa:
17.11.2006
Polska:
01.12.2006

Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - opis gry

Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate (u nas wydane jako Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia) to strategia turowa wyprodukowana przez Nival Interactive i wydana przez Ubisoft 14 listopada 2006 roku (Świat), 17 listopada 2006 roku (Europa) i 1 grudnia 2006 roku (Polska, gdzie wydawcą był CD Projekt). Jest to niesamodzielny dodatek do Heroes of Might & Magic V.

Mechanika rozgrywki względem podstawowej wersji przeszła kilka zmian - nowością są dodatkowe przedmioty/zaklęcia oraz karawany pozwalające na dostarczenie jednostek z siedlisk do miasta gracza. Ponadto pojawiła się nowa rasa - Krasnoludy, określone jako Forteca, które za cenę zasobów mogą rzucić na jednostki z miast czary określane jako runy. Pojawił się także oczekiwany przez graczy generator losowych map. Gra pozwala przetestować tą mechanikę w rozgrywce sieciowej do 8 osób, kanapowej do 8 osób, scenariusz na wybranej mapie oraz kampanii.

Dalsza część tekstu pod wideo

W kampanii, podzielonej na 3 rozdziały po 5 misji, opowiedziana jest dalsza historia Ashan. Izabela cało wróciła z Sheogh, jednak tuż po powrocie na tron zaczęła z niezrozumiałą przez niektórych zaciętością szukać i eliminować wszelkie objawy herezji oraz nieposłuszeństwa. Sposób przeprowadzania tych zmian wywołał negatywną reakcję wśród niektórych mieszkańców Imperium Gryfów, co doprowadziło do buntu - jeden z przywódców zbiegł na przygraniczne tereny Krasnoludów, jednak zamiast rozmawiać wypowiada im wojnę i najeżdża przygraniczne ziemie.

Produkcja została chłodno przyjęta przez recenzentów i uzyskała noty w okolicach 70 procent. Chwalono wprowadzoną przez dewelopera nową rasę, a krytyka dotyczyła małej ilości zmian.

Wideo - Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper