Hidden & Dangerous 2 - opis gry
Jest to sequel gry z 1999 roku, stworzony przez Illusion Softworks i wydany w 2003 roku na PC.
Kampania składa się z 23 misji, w których za pomocą komandosów z SAS przyczynimy się do zakończenia II Wojny Światowej. Przed przystąpieniem do misji musimy wybrać ludzi, którzy wezmą w niej udział. Z listy około 26 śmiałków wybieramy czterech jednakże podczas misji możemy wcielać się w każdego z nich. Pomiędzy kolejnymi zadaniami można zmieniać członków naszej drużyny, jest to jednak nieekonomiczne, ponieważ po każdej misji nasz wojak polepsza swoje statystyki bojowe i z misji na misję jest coraz lepszy w danej dziedzinie.
Kampania składa się z wielu różnorodnych miejscówek dostępnych na naszym globie: od Norwegii i Arktyki poprzez pustynie Egiptu, tropiki Birmy, rejony Normandii, austriackie Alpy, a kończąc na sielankowych Czechach. Każda miejscówka została wykonana z pietyzmem. Poza pietyzmem każdej lokacji należy pochwalić twórców za różnorodność misji - od kradzieży, pojmania dowódcy Luftwaffe, odnalezienia dokumentów, zatopienia okrętu bojowego, obronę banku, lot Ju 88 i obronę przed myśliwcami wroga.
Podczas misji pomaga nam trzech innych żołnierzy, którzy oznaczają pozycje dostrzeżonego wroga, potrafią go zabić i zapewniają ogromne wsparcie w walce. W grze w każdej chwili możemy jednak przełączyć się na jednego z trzech dostępnych postaci.
Uzbrojenie w grze to typowa broń z epoki, wiernie odwzorowana i w sporej ilości około 50 sztuk. Oddano nam również do dyspozycji pojazdy. Zasiądziemy za sterami jeepów, ciężarówek, motocykli, czołgów (Tiger, Pantera), a w jednej z misji pokierujemy miniłodzią podwodną. W samej grze możemy używać stacjonarnych dział, działek przenośnych i karabinów.
W Hidden & Dangerous 2 odwzorowano z wielką dbałością o szczegóły mundury. Możemy przebrać się za wroga i infiltrować jego bazy dzięki opcji pojmania wrogiego przeciwnika i przebraniu się w jego mundur i wyposażeniu w jego broń.
Grę napędzał silnik LS3D. Jest to mocno zmodyfikowany silnik Mafii i graficznie prezentowała się bardzo przyzwoicie.
Co do odgłosów broni nic nie można grze zarzucić. Każda broń była nagrywana na strzelnicy. To samo można powiedzieć o głosach postaci. Każda nacja mówi w swoim języku lub z naleciałościami akcentów.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych