Hogan's Alley - opis gry
Hogan’s Alley to strzelanina wykorzystująca lightguna wyprodukowana przez Intelligent Systems i wydana przez Nintendo na konsolę Nintendo Entertainment System. Tytuł gry pochodzi od nazwy strzelnicy używanej swego czasu przez amerykańską Gwardię Narodową.
Gra rzecz jasna nie posiada żadnego wątku fabularnego, który byłby pretekstem dla naszych zmagań. Hogan’s Alley, jak zresztą sugeruje tytuł, odwzorowuje nam strzelecki trening. Koncepcja jest prosta - na ekranie pojawiają się tarcze z wizerunkami różnych osób. Naszym zadaniem jest odstrzelić groźnie wyglądających oprychów i oszczędzić cywilów. Jeśli trafimy jakiegoś niewinnego nieszczęśnika lub nie zdążymy wyeliminować bandziora, tracimy życie.
Pierwszy poziom ma za zadanie wdrożyć nas w rozgrywkę (tarcze z podobiznami pojawiają się obok siebie), potem z kolei zaczyna się wyższa szkoła jazdy w miejskiej scenerii - tarcze wyskakują w różnych miejscach, dlatego o wiele trudniej jest dobrze wycelować. Co jakiś czas mamy do czynienia z etapem bonusowym. W takim przypadku musimy strzelać w pojawiające się po prawej stronie ekranu puszki i podbijać je tak aby wylądowały na pólkach, co nagradzane jest stosowną liczbą punktów. Po zaliczeniu bonusowego stage’a wracamy do właściwej rozgrywki, przy czym jednak tempo wzrasta.
Hogan’s Alley nie posiada trybu multiplayer ani innych dodatkowych atrakcji poza tym wspomnianymi powyżej. Gra nie doczekała się także kontynuacji, choć w momencie premiery -- a także po niej -- była dość dobrze odbierana. Hołd produkcji Intelligent Systems składają bazujące na niej tak zwane mikrogry, które pojawiły się w WarioWare Touched! (NDS).
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych