Hole In The Wall - opis gry
Hole In The Wall to gra zręcznościowa wyprodukowana przez studio Virtuos i wydana przez Microsoft. Tytuł ukazał się na Xboxie 360 i do działania wymagał sensora ruchu Kinect. Powstał na podstawie popularnego formatu telewizyjnego.
Hole in the Wall stworzone przez chiński Virtuos jest adaptacją popularnego w wielu krajach formatu telewizyjnego o tej samej nazwie. Uczestnicy zabawy mają proste zadanie: ich sylwetki/cienie muszą dopasować się do pewnych kształtów (tytułowej dziury w ścianie). Te mogą być różne: raz jest to chociażby kowboj, innym razem strzała, a jeszcze innym jakaś kompletnie abstrakcyjna forma na pozór kompletnie bez ładu i składu.
Gra oferuje tylko dwa główne warianty rozgrywki. Pierwszy pozwala nam grać do znudzenia. Drugi z kolei przywodzi na myśl formułę teleturnieju. Rozgrywka składa się wówczas z trzech ‘normalnych’ rund oraz jednej finałowej. W tych normalnych musimy wykonać dziesięć różnych figur. Im szybciej je wykonamy, tym więcej punktów zgarniemy. Warto jednak pamiętać, że istnieje też pewien margines błędu. Jeśli pomylimy się więcej niż dwa razy, przegrywamy (a stopień trudności z kolejnymi rundami rośnie). Pewnym ułatwieniem jest to, że kolor naszego cienia zmienia się, jeśli jesteśmy bliżej wykonania zadania. Runda finałowa polega natomiast z grubsza na tym samym, ale pojawia się przy tym jakiś dodatkowy myk, który utrudnia zadanie, np. taki że światła zostają przyciemnione.
Gra oferuje także multiplayer. Grać można w dwóch wariantach: jeden na jednego lub dwóch na dwóch. Ponadto zaimplementowane zostały również internetowe rankingi z najlepszymi wynikami z całego świata.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych