Hysteria Project

Hysteria Project

5,6
7 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 5.0
PSP 5.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
BulkyPix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
15.04.2010
Europa:
15.04.2010
Producent:
BulkyPix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
15.04.2010
Europa:
15.04.2010

Hysteria Project - opis gry

Hysteria Project to gra przygodowa w konwencji interaktywnego filmu wyprodukowana przez studio BulkyPix i wydana przez Sanuk Games. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 3 oraz PlayStation Portable i dostępny był w cyfrowej dystrybucji.

W grze wcielamy się w niezidentyfikowaną osobę, która budzi się związana w leśnej szopie. Jaki jest tego powód - na początku nie bardzo wiadomo. Po wyswobodzeniu z lin nasza postać zaczyna uciekać przez las, ale wkrótce okazuje się, że jej prześladowca, sprawca całego zamieszania, jest w pobliżu i goni ją z siekierą.

Dalsza część tekstu pod wideo

Hysteria Project nie jest grą w ścisłym tego słowa znaczeniu, ale interaktywnym filmem składającym się w całości z sekwencji FMV. Rzecz polega na tym, jak już zostało opisane powyżej, że uciekamy przed oprawcą, ale fabuła nie ogranicza się tylko do tego. Po drodze na światło dzienne wychodzą też inne wątki. Nasza ingerencja sprowadza się właściwie do dwóch czynności: wciskania przycisków konsoli/pada (jeśli nie podołamy, giniemy) w odpowiednim momencie oraz podejmowania decyzji rzutujących na bieg wydarzeń. Decyzje wybieramy z listy i są one zależne od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujemy. Przykładowo w pewnym momencie wybieramy, czy pozostać na miejscu, włączyć radio aby odwrócić uwagę prześladowcy albo po cichu przenieść się w nowe miejsce. Produkcja BulkyPix nie posiada jednak nieliniowej struktury. Od tego czy podejmiemy właściwą decyzję zależy czy będziemy mogli kontynuować zmagania. W przeciwnym wypadku przeczytamy notkę o tym, jak zmarła nasza postać.

Po jednokrotnym przejściu gry otrzymujemy dokumenty, które dostarczają więcej dodatkowych informacji o incydencie, w którym uczestniczyliśmy.

Wideo - Hysteria Project

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper