Illusion of Time

Illusion of Time

7,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

SNES 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Quintet
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
27.11.1993
Europa:
27.04.1995
Producent:
Quintet
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
27.11.1993
Europa:
27.04.1995

Illusion of Time - opis gry

Illusion of Time (w USA Illusion of Gaia) to gra action-adventure wyprodukowana przez studio Quintet i wydana przez Enix. Tytuł ukazał się na konsoli Super Nintendo. Był on druga częścią tzw. trylogii Soul Blazer.

Głównym bohaterem gry jest chłopak o imieniu Will, a akcja toczy się na planecie żywo przypominającej Ziemię, choć z licznymi elementami fantasy. Nasz podopieczny żyje w niewielkim mieście wraz z dziadkami i posiada niezwykłą zdolność, która pozwala mu przesuwać przedmioty bez ich dotykania. Pewnego dnia spotyka on dziewczynę, która, jak się okazuje, jest księżniczką. Informuje ona Willa, że ojciec, król Edward, chcą ją wydać za człowieka nazywanego Jackal, w związku z czym potrzebuje pomocy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka na pierwszy rzut oka bardzo przypomina poprzednią część, czyli Soul Blazer, w rzeczywistości jednak twórcy zaimplementowali niemało zmian. Gra jest o wiele bardziej liniowa i rozgrywa się na przestrzeni wielu lat (za scenariusz odpowiadała Mariko Ohara, nagradzana japońska pisarka). W trakcie przygody odwiedzamy trochę miejsc znanych z rzeczywistości, jak chiński wielki mur, egipskie piramidy, świątynię Angkor Wat czy inkaskie ruiny.

Sporo zmieniło się też, jeśli chodzi o system walki. Na pozór mamy do czynienia z tym samym, co w Soul Blazerze, czyli -- mówiąc wprost -- z Zeldą z elementami RPG. W rzeczywistości jednak elementy RPG są w Illusion of Time bardziej ‘subtelne’. Nasza postać rozwija się, jeśli podczas eksploracji dungeonów zabijemy wszystkich przeciwników znajdujących się w pomieszczeniu. W ten sposób możemy zwiększyć liczbę HP, siłę ataków lub wytrzymałość. W grze nie ma też możliwości zmiany ekwipunku.

Inny nowy patent to możliwość transformacji głównego bohatera. Dostępne są dwie formy, jakie może on przybrać - Freedan i Shadow. Różnią się one między sobą (i między Willem) parametrami oraz umiejętnościami. Niektóre z nich mogą przydać się nawet podczas eksploracji.

Wideo - Illusion of Time

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper