Illusion of Time - opis gry
Illusion of Time (w USA Illusion of Gaia) to gra action-adventure wyprodukowana przez studio Quintet i wydana przez Enix. Tytuł ukazał się na konsoli Super Nintendo. Był on druga częścią tzw. trylogii Soul Blazer.
Głównym bohaterem gry jest chłopak o imieniu Will, a akcja toczy się na planecie żywo przypominającej Ziemię, choć z licznymi elementami fantasy. Nasz podopieczny żyje w niewielkim mieście wraz z dziadkami i posiada niezwykłą zdolność, która pozwala mu przesuwać przedmioty bez ich dotykania. Pewnego dnia spotyka on dziewczynę, która, jak się okazuje, jest księżniczką. Informuje ona Willa, że ojciec, król Edward, chcą ją wydać za człowieka nazywanego Jackal, w związku z czym potrzebuje pomocy.
Rozgrywka na pierwszy rzut oka bardzo przypomina poprzednią część, czyli Soul Blazer, w rzeczywistości jednak twórcy zaimplementowali niemało zmian. Gra jest o wiele bardziej liniowa i rozgrywa się na przestrzeni wielu lat (za scenariusz odpowiadała Mariko Ohara, nagradzana japońska pisarka). W trakcie przygody odwiedzamy trochę miejsc znanych z rzeczywistości, jak chiński wielki mur, egipskie piramidy, świątynię Angkor Wat czy inkaskie ruiny.
Sporo zmieniło się też, jeśli chodzi o system walki. Na pozór mamy do czynienia z tym samym, co w Soul Blazerze, czyli -- mówiąc wprost -- z Zeldą z elementami RPG. W rzeczywistości jednak elementy RPG są w Illusion of Time bardziej ‘subtelne’. Nasza postać rozwija się, jeśli podczas eksploracji dungeonów zabijemy wszystkich przeciwników znajdujących się w pomieszczeniu. W ten sposób możemy zwiększyć liczbę HP, siłę ataków lub wytrzymałość. W grze nie ma też możliwości zmiany ekwipunku.
Inny nowy patent to możliwość transformacji głównego bohatera. Dostępne są dwie formy, jakie może on przybrać - Freedan i Shadow. Różnią się one między sobą (i między Willem) parametrami oraz umiejętnościami. Niektóre z nich mogą przydać się nawet podczas eksploracji.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych