IronFall: Invasion

IronFall: Invasion

7,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
VD-Dev
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
13.02.2015
Europa:
13.02.2015
Producent:
VD-Dev
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
13.02.2015
Europa:
13.02.2015

IronFall: Invasion - opis gry

IronFall: Invasion to strzelanina z widokiem z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana i wydana przez studio VD-Dev. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na 3DS-ie. Twórcy oferowali dwa tryby, które gracze mogli nabyć oddzielnie.

IronFall: Invasion dostępne jest do pobrania za darmo. Twórcy dają możliwość przetestowania dwóch trybów, które składają się na grę - fabularnego singla i multi dla maksymalnie sześciu osób. Darmowa wersja zawiera wycinek obydwu wariantów rozgrywki. Resztę można kupić razem lub oddzielnie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tryb singlowy opowiada prostą historię, która stanowi tylko pretekst do podjęcia działań. Rasa wrogo nastawionych kosmitów atakuje planetę, a my musimy im stawić czoło. Na przejście czeka jedenaście liniowych poziomów, podczas których przedzieramy się zwykle z jednego pomieszczenia do drugiego eliminując nadciągających nieprzyjaciół. IronFall inspiruje się innymi cover shooterami (m.in. serią Gears of War), toteż ważną rolę odgrywają tu wszelkie elementy otoczenia, za którymi możemy się schować. Co warto dodać, przejście kampanii nie kończy zabawy. Każdy zaliczony poziom odblokowuje jeszcze bonusowe wyzwania, a te możemy spróbować przejść na jednym z trzech stopni trudności.

Multiplayer oferuje z kolej standardową rywalizację - wszyscy na wszystkich bądź pojedynki drużynowe w różnych wariacjach. Starcia rozgrywają się na mapach z kampanii. Zaliczając kolejne fragi otrzymujemy punkty, które ograniczają się do podbicia naszej rangi (a poza tym nie mają żadnego namacalnego przełożenia na gameplay).

Posiadacze zwykłego 3DS-a mogą używać przystawki Circle Pad Pro, natomiast na New 3DS-ie gra robi użytek z dwóch dodatkowych przycisków (ZL i ZR) oraz drążka C-stick dającego możliwość zmiany kamery.

IronFall: Invasion wyróżniał się bardzo ładną jak na możliwość przenośniaka Nintendo grafiką oraz stabilną animacją trzymającą 60 klatek na sekundę. Oceny gry jednak nie powalały.

Wideo - IronFall: Invasion

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper