Japanese Rail Sim: Journey to Kyoto - opis gry
Japanese Rail Sim: Journey to Kyoto to symulator kolejki wyprodukowany przez studio Sonic Powered. Tytuł ukazał się pierwotnie na konsoli Nintendo 3DS, a później trafił też na Switcha i PS4.
Produkcja studia Sonic Powered przypomina inne gry tego typu. Podczas zabawy wchodzimy w buty maszynisty, który pokonuje dwie (istniejące w rzeczywistości) malownicze linie kolejowe: Kurama i Eizan. Nasze zadanie polega na tym, by dojeżdżać na czas na każdą stację i w ten sposób transportować pasażerów z miejsca na miejsce. Poszczególne linie kolejowe składają się z kilkunastu etapów/sekcji, w trakcie pokonywania których musimy dopasować ‘strategię’ do panujących warunków. Dla przykładu na zakrętach musimy zwalniać, a w niektórych miejscach obowiązuje ograniczenie prędkości. Pod koniec danej sekcji jesteśmy oceniani, a jeśli pójdzie nam dobrze, odblokujemy nowe dokumenty w bibliotece, w których zamieszczono różne ciekawe informacje o odwiedzanych lokacjach.
Na samym początku mamy do dyspozycji tryb Section Mode, w którym pokonujemy tylko poszczególne etapy składające się na całą linię kolejową. Jeżeli uda nam się uporać z przygotowanymi przez twórców wyzwaniami, wówczas odblokowujemy tryb Full Line Mode, a ten -- jak sama nazwa wskazuje -- pozwala przejechać całą trasę od samego początku do końca. Czynność ta, warto dodać, zajmuje mniej więcej pół godziny. Poza tym dostępny jest również umożliwiający jazdę w nocy (w przypadku 3DS-a mamy też do czynienia z efektem 3D).
Wersja z Nintendo Switch została rozbudowana o dodatkową zawartość, jak zupełnie nowe kolejki. Oprócz tego poprawiono także oprawę audiowizualną.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych