Kengo Zero - opis gry
Kengo Zero to wydana w 2006 roku przez Majesco czwarta część serii Kengo - bijatyki symulującej pojedynki średniowiecznych samurajów. Grę na wyłączność konsoli Xbox 360 stworzyło Genki.
W grze wcielamy się w jednego z dziesięciu dostępnych samurajów (zawarte są zarówno męskie i żeńskie postaci historyczne takie jak Musashi Miyamoto, czy Chiba Sanako, jak i postacie wynalezione na potrzeby gry) i przystępujemy do jednego z czterech trybów - bardziej typowo bijatykowego (przypominającego stare Bushido Blade z PSONE), trybu fabularnego przypominającego połączenie bijatyki chodzonej z tradycyjnymi walkami jeden na jednego. Trybu misji, w którym przechodzimy dane poziomy na czas oraz trybu sieciowego. Gra próbowała przenieść stosunkowo budżetową serię Kengo w siódmą generację konsol.
Pomimo w miarę ciepłego przyjęcia pośród ludzi lubiących gry typu Bushido Blade Kengo Zero zostało przyjęte niewyobrażalnie wręcz źle przez prasę. Krytykowane zostało praktycznie wszystko - od takich drobnostek jak sterowanie kamerą, grafika, menu w grze (przy każdej zmianie jakiejkolwiek opcji w grze trzeba ją zrestartować), brak przeróżnych opcji istniejących w poprzednich częściach serii Kengo, czy też uproszczenie systemu walki w trybie fabularnym zmieniając interesujący i w miarę głęboki system potyczek w przeciętnego i niesamowicie wtórnego button mashera. Gra oferuje oczywiście system potyczek dwóch graczy, a także możliwość modyfikowania istniejących postaci zmieniając im imiona, styl walki, czy też trzymaną przez nie broń. Wszystko to sprawia, że gra o dziś uznawana jest za stosunkowo niesławną i zainteresować mogą się nią głównie ludzie naprawdę lubiący klimaty feudalnej Japonii.
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie gra wydana została pod tytułem Kengo: Legend of the 9. Gra została wydana ekskluzywnie na Xboksa 360.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych